Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Delaco lansează o nouă campanie de comunicare şi un nou spot TV

Delaco lansează o nouă campanie de comunicare pentru promovarea caşcavalului Delaco, vedeta portofoliului de produse al companiei. Conceptul creativ al spotului publicitar „Tatăl”, care a început să ruleze pe principalele posturi de televiziune în luna martie, este semnat de agenţia de publicitate CAP.

Delaco şi-a obişnuit deja consumatorii cu abordări directe, în care spune lucrurile simplu şi natural, fără artificii, iar noua campanie de comunicare, lansată în această săptămână, nu face rabat de la această linie de comunicare. Campania accentuează aceste caracteristici ale brandului, iar spotul « Tatăl », dezvoltat de CAP, plasează brandul într-o zonă modernă, în care tăticii încep să aibă mână liberă în bucătărie. Personajul principal face tot posibilul să-i ofere ce-i mai bun fiului sau– un băiat neastâmpărat, ca majoritatea copiilor de vârsta lui şi care  examinează cu ochi curioşi si amuzaţi eforturile părintelui. Chiar daca rezultatul final, sandvişul, nu este unul perfect, importante sunt efortul depus şi relaţia dintre cei doi.

„Chiar dacă sandvişul tău nu va câştiga un concurs de artă culinară, el va fi foarte gustos şi sănătos pentru că noi am avut grijă să păstrăm în caşcavalul nostru doar esenţa laptelui”, a declarat Romulus Dumitru, Director de Marketing Delaco.

Filmările s-au desfăşurat în două locaţii din Bucureşti, iar castingul pentru… văcuţe  şi  convertirea food stylist-ului au fost două dintre cele mai memorabile momente pentru echipa de filmare.

„În ziua filmării a nins, motiv pentru care fermierii care ar fi trebuit să aducă văcuţele pe platoul de filmare n-au mai venit. Aşa am rămas fără unul dintre personajele principale. Până la urmă am găsit o nouă văcuţă, care nu a avut trac şi a umplut ciubarul cu lapte, exact cum cerea scenariul.

Mult mai greu a fost pentru food stylistul nostru, obişnuit să pregătească felii ireal de drepte şi de netede, în stilul clasic italian. După multe încercări, explicaţii şi argumente, a început să lucreze cu toată inima numai după ce feliile pregătite pentru a nu ştiu câta dublă au fost  mâncate de un operator flămând, care a argumentat inocent « Signora, scuzi, le-am vazut aşa… ştiţi, am crezut că sunt  bune doar pentru mâncat… » „ a declarat Daniela Bunica Dumitrascu, Category Brand Manager Delaco.

Brandul Delaco a fost relansat în 2007 şi a devenit rapid al doilea jucător de pe piaţa brânzeturilor. Delaco este unul dintre principalii furnizori de produse lactate pentru marile retele de magazine si ai comertului traditional. Compania Delaco este situata in Codlea, la cativa km de Brasov, in centrul tarii, la 170 km nord fata de Bucuresti.

Reclame

Filed under: Business, Media, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Blog Stats

  • 943,273 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: