Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– IKEA, vânzări de 327,4 milioane de lei între 1 septembrie 2009 – 31 august 2010

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a încheiat anul de catalog IKEA 2010 (1 septembrie 2009 – 31 august 2010) cu vânzări de 327,4 milioane de lei (TVA inclusă). Peste 10 milioane de produse IKEA au ajuns în casele românilor, după ce aproximativ 2,5 milioane de persoane au vizitat magazinul din Băneasa în perioada de referință. Valoarea vânzărilor a scăzut cu 13% faţă de anul precedent de catalog (1 septembrie 2008 – 31 august 2009).

Aproximativ 60% din produsele vândute de magazinului IKEA între 1 septembrie 2009 şi 31 august 2010 au fost produse de mobilier, restul însemnând produse de accesorii şi decoraţiuni. Cea mai vândută familie de produse de mobilier a fost FAKTUM (corpuri de bucătărie) cu peste 34.000 de bucăți, iar cea mai vândută familie de decorațiuni a fost IKEA 365+ (tigăi, oale, borcane, ustensile de bucătărie), cu peste 189.000 de bucăți.

Zona de ”Accesorii și decorațiuni”, de la parterul magazinului a fost reorganizată în perioada 7 iunie – 30 august. ”Ne străduim să le oferim vizitatorilor o experiență mereu nouă și plină de inspirație atunci când își fac cumpărăturile în magazinul nostru. Vrem ca atât vizitatorii noi cât și cei care ne cunosc deja să găsească ușor ceea ce caută și să plece tot timpul din magazinul IKEA cu idei noi pentru acasă. Cu atât mai mult în actualul context economic, în care a devenit tot mai important să ținem pasul cu realitatea vieții celor mai mulți oameni, cu vise și speranțe mai mari decât veniturile materiale”, a spus Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA Romania.

Numărul angajaților magazinului IKEA în anul de catalog 2010 este de aproximativ 450 de persoane, dintre care 55% sunt femei, iar 95% sunt angajați pe perioada nedeterminată. 71% dintre angajați lucrează la magazinul IKEA de peste 2 ani, iar media de vârstă în companie este de 31 de ani.

”Cel mai bun raport calitate-preț este, în perioada curentă, mai important ca oricând. Iar angajații din echipa IKEA au rolul cel mai important în atingerea acestui obiectiv. Am contribuit și vom contribui în continuare la creare unei vieți mai bune pentru cât mai mulți oameni, începând cu clienții și angajații noștri, oferindu-le produse funcționale și de calitate prețuri cât mai accesibile. Faptul că am reușit să reducem prețurile cu 12% în medie pe toată gama de produse a magazinului începând de la 1 septembrie 2010, înseamnă un nou pas în misiunea noastră de a fi alături de cei mai mulți oameni. Ne dorim ca în anul următor și mai mulți români să-și dorească și să-și permită să-și facă cumpărăturile de la IKEA”, a spus Cornel Oprișan, Retail Manager IKEA Romania.

Responsabilitatea față de oameni și față de mediu înseamnă mai multe resurse economisite. Grija față de resurse este principiul de bază al modului de lucru al IKEA încă de la începuturile sale, din regiunea săracă Småland, din Suedia. Retragerea sacoșelor de plastic și introducerea celor de hârtie la casele de marcat (1 septembrie 2009), retragerea becurilor convenționale de la vânzare și promovarea becurilor economice au fost apreciate de clienții magazinului din Băneasa. În punctul de colectare a bateriilor și a becurilor uzate, creat la 20 aprilie 2010, vizitatorii au adus peste 15.000 de baterii și peste 8.000 de becuri, până la încheierea anului de catalog IKEA 2010.

IKEA România în cifre în anul de catalog IKEA 2010:

Cifră de vânzări: 327,4 milioane de lei (TVA inclusă)
Numărul de produse vândute: 10 milioane
Număr de angajați: 450
Numărul de vizitatori ai magazinului: 2,5 milioane
Numărul de vizitatori ai website-ului http://www.ikea.ro: 1,2 milioane
Numărul de copii la locul de joacă: 46.300
Numărul de chifteluțe vândute la Restaurantul IKEA: 2,5 milioane
Kilometri de hot-dog vânduți: 355

Rezultatele globale ale IKEA Group în anul de catalog IKEA 2010:

Cifră de vânzări: 23,1 miliarde euro
Număr de magazine: 280, în 26 de țări (în lume există alte 38 de magazine, operate în sistem de franciză în afara IKEA Group)
Număr de angajați: 127.000
Număr de vizitatori: 626 milioane
Număr de vizitatori pe website-urile IKEA din lume: 712 milioane.
Numărul de exemplare în care a fost tipărit catalogul IKEA în lume: peste 197 milioane.
Numărul de furnizori: 1.074, din 55 de țări

Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din iniţialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, şi numelui satului în care se găsea ferma: Agunnaryd. Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group.

Viziunea IKEA

Să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni.

Misiunea IKEA

Să oferim o gamă largă de produse de mobilier, accesorii și decorațiuni pentru casă – funcționale și cu un design de calitate, la prețuri atât de scăzute încât cei mai mulți oameni să și le poată permite

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: