Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– STARBUCKS câștigă premiul: Cel mai etic comportament al unei companii din industria europeană a cafelei

În cadrul Simpozionului European al Cafelei, desfăşurat la Roma, în noiembrie 2010, pe lângă recunoașterea comportamentului etic și a angajamentului asumat în fața comunității, Starbucks a primit și premiul pentru “Cel mai puternic lanţ de cafenele” din Europa. Aceste distincții au fost acordate de către agenția de cercetare europeană Aleggra Strategies, cea mai importantă sursa de informații în domeniu, cu peste 10 ani de experiență pe piața cafenelelor din Europa.

“Suntem onoraţi să primim această distincţie din partea colegilor de breaslă pentru eforturile noastre continue de a oferi cea mai bună cafea şi cea mai plăcută experienţă şi, totodată pentru faptul că facem afaceri într-un mod care ne reflectă valorile şi modul etic de a produce cafeaua, având grijă de mediu şi implicându-ne în activităţile comunităţii locale. Aceste premii sunt una din multele realizări obținute în acest an”, a declarat George Makridis, Retail Operation Manager Grecia – România – Bulgaria, Marinopoulos Coffee Company.

În ultimul an, Starbucks a făcut tranziţia către espresso 100% certificat Fairtrade, astfel că fiecare băutură espresso vândută va aduce un plus de valoare în vieţile comunităţilor de fermieri unde Starbucks își desfăşoară activităţile și susține angajamentul asumat de Starbucks pentru furnizarea etică a cafelei şi sprijinirea activă a producătorilor de cafea din întreaga lume. În prezent, Starbucks oferă 5 sortimente de boabe de cafea certificate de Fairtrade în regiunea EMEA: Breakfast Blend®, Italian Roast®, French Roast®, Café Estima Blend® şi Espresso Roast®.

Jeffrey Young, Managing Director, Allegra Strategies a declarat: “În ultimul an, în cafenelele sale din întreaga Europă, Starbucks a asigurat o calitate înaltă și constantă a produselor și serviciilor sale, dovedind prin iniţiative inspiraţionale angajamentul etic al întregii industrii de cafea. Este o adevarată onoare să oferim aceste premii europene companiei Starbucks”.

Nominalizările pentru “European Coffee Shop Awards” au fost făcute de peste 300 de seniori ai industriei de profil, participanți la studiul “Allegra European Coffee Leader”, desfăşurat în august şi septembrie 2010. Printre respondenţi s-au regăsit stakeholderi ai marilor lanţurile de cafenele din Europa, furnizori cheie şi asociaţii din cadrul industriei.

Starbucks este cel mai mare cumpărător din lume de cafea certificată Fairtrade, în anul 2009 dublând cantitățile de cafea achiziționate, ajungând la peste 18 milioane de kilograme. Peste 300,000 de băuturi certificate Fairtrade sunt vândute zilnic în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: