Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Rebranding: Gama Sav’Or, comecializata sub brandul Agricola Bacau

Produsele tip ready – meal şi semipreparate – cunoscute sub brandul Sav’Or şi fabricate la Europrod SA, companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacău, sunt comercializate începând cu această lună sub brandul Agricola Bacău.

Categoria acestor produse, destinate în special consumatorilor din mediul urban, cu un stil de viaţă dinamic şi care au puţin timp pentru prepararea unei mese, a fost lansată pe piaţa internă în anul 2006, sub brandul Sav’Or.

„Decizia de rebranding a produselor de tip ready-meal din carne şi vegetale şi comercializarea acestora sub brandul Agricola Bacău face parte din strategia de marketing. Europrod este lider de piaţă în această categorie, cu o cotă volumică de aproape 19% şi considerăm că această performanţă poate fi îmbunătăţită în contextul în care valorile şi notorietatea brandului Agricola Bacău sunt însuşite de categoria produselor ready-meal şi semipreparate pe care le obţinem în cadrul Grupului nostru. În al doilea rând, utilizarea brandului Agricola Bacău ne aduce mai multă vizibilitate la raft deoarece noi, spre deosebire de ceilalţi jucători din piaţă, comercializăm cele mai multe categorii de produse, respectiv: carne de pui, preparate fierte afumate, salamuri crude uscate, produse tip ready-meal şi semipreparate, dar şi ouă pentru consum”, declară Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Cumulat, pe primele 9 luni ale anului, vânzările de produse ready-meal şi semipreparate Agricola Bacău au fost mai mari cu 11% în volum faţă de cele înregistrate în primele trei trimestre ale anului 2009 şi cu 6% mai mari în valoare (o cifră de afaceri pe 9 luni de 12,667 mil lei). „Creşterea nu neapărat spectaculoasă dar care se menţine  constantă în ultimii ani vine pe fondul în care, în 2010, piaţa acestor produse a scăzut în volum şi mai ales în valoare. Rezultatele obţinute ne încurajează să investim în continuare în această categorie de produse, având în vedere faptul că pe pieţele europene produsele de tip ready-meal deţin ponderea la raft, în detrimentul cărnii tranşate”, subliniază Grigore Horoi.

Produsele de tip ready meal Agricola Bacău înglobează 2 game distincte: din carne şi vegetale. Acestea sunt gata pentru servire, fiind necesară doar încălzirea lor pentru câteva minute, în cuptorul clasic ori la microunde, avantajul competitiv fiind evidenţiat pe noul ambalaj foarte sugestiv pentru consumatori: Simplu. Doar încălzeşti!

Gama de produse reay-meal din carne, ambalată în cutie cartonată personalizată, cu un fundal portocaliu, include sortimentele: Cordon Bleu, Şmiţel de pui şi Nuggets de Pui, toate obţinute din carne proaspătă de pui Agricola Bacău. Produsele reay-meal vegetale (Pârjoale, Şniţel, Hamburger şi Nuggets), cu soia şi legume proaspete, sunt ambalate în cutie cartonată personalizată, cu un fundal verde.

Pe de altă parte, produsele semipreparate din carne sunt netratate termic, pentru pregătirea mesei fiind necesară o prăjire a acestora în friteusă ori tigaie, timp de 9 – 10 minute, atribut competitiv expus sugestiv pe ambalaj: Uşor de gătit! Semipreparatele sunt ambalate tot în cutie personalizată, cu un fundal albastru şi includ următoarele sortimente: Cordon Bleu, Şniţel şi Hamburger de pui.

Toate aceste produse destinate consumatorului final sunt calibrate şi ambalate la gramaje cuprinse între 360 g şi 750 g. Special pentru HoReCa, produsele Europrod sunt calibrate pe porţii şi ambalate la pungi personalizate de 2,5 kg.

„Cred că unul dintre cele mai importante atribute ale fabricii noastre de la Europrod este flexibilitatea. Avem capacităţile tehnologice şi lucrăm deja proiecte customizate pentru diverşi clienţi: putem adapta reţete şi calibre conform cerinţelor acestora. Nu ne lipseşte nici creativitatea. Europrod a lansat o nouă gamă de produse tip ready – meal refrigerate, crocante datorită acoperirii cu fulgi de porumb, abalate în atmosferă controlată (sitem BDF – tăviţă specială înfăşurată în film cu barieră la oxigen). De asemenea, vom lansa un sortiment de Shaorma dedicat consumatorilor casnici, având în vedere succesul acestui sortiment pe care l-am înregistrat în HoReCa. Suntem deja în plin post al Crăciunului, comercializăm produsele vegetale şi putem deja promite ca în primăvara viitoare vom lansa noi produse de post, unice pe piaţa din România”, a încheiat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Europrod Bacău este lider de piaţă în categoria produselor tip ready-meal şi semipreparate, cu o cotă de piaţă volumică de 19% (chiar 22% în retailul modern).

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: