Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA pentru CM din 2018 și 2022

–          Parteneriatul cu FIFA continuă să crească imaginea de brand Hyundai.

–          Sponsorizarea fotbalului reprezinta elementul principal în programele de marketing Hyundai dedicate sportului.

–          Hyundai va sponsoriza toate competițiile FIFA până în 2022, în calitate de partener oficial.

Cu numai două săptămâni rămase până la stabilirea țărilor-gazdă pentru Cupele Mondiale de Fotbal FIFA 2018 și 2022, Hyundai Motor Company și-a extins colaborarea cu organismul guvernant al fotbalului, FIFA. Angajamentul fără precedent este acela  de a sponsoriza Campionatele Mondiale din 2018 și 2022, în calitate de Furnizor Oficial de Autovehicule.

Având la bază o experiență încoronată de succes ca sponosr al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA, Hyundai a decis să reînnoiască colaborarea cu 4 ani în avans față de termenul contractual, demonstrând astfel devotamentul și angajamentul pe care cele două organizații le dezvoltă reciproc. Extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, până în 2022, dă dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competițiile FIFA, livrând oportunități de marketing exclusiviste, expunere media la nivel global și asocierea mărcii cu evenimentele speciale și inițiativele FIFA.

„Încă de la prima noastră asociere cu FIFA, în anul 1999, angajamentul și suportul acordat către aceștia au fost unele fără precedent,” a declarat Mong-Koo Chung, Președinte și CEO al Hyundai Motor Group.

„FIFA a reprezentat mereu un etalon pentru noi, crescând valoarea de brand și expunerea Hyundai către cele mai înalte valori înregistrate în timp. Deși decizia de extindere a colaborării s-a luat fără a avea cunoștință de țările-gazdă pentru campionatele din 2018 și 2022, suntem încrezători ca această activitate ne va consolida valorile de business și viziune corporatistă.”

„Suntem extrem de încântați de extinderea parteneriatului cu Hyundai, în calitate de partener al FIFA. Vom beneficia de suport activ pentru încă două ediții suplimentare ale Cupei Mondiale FIFA – din 2018 și 2022,” a declarat Joseph S. Blatter, Președinte al FIFA. „Hyundai este un partener adevărat al fotbalului și împărtășește filozofia și pasiunea noastră pentru sport.”

Hyundai a demonstrat deja parteneriatul solid dezvoltat cu FIFA, deservind ca sponsor auto oficial al Cupelor Mondiale din 2002, 2006 și 2010.

În calitatea sa de partener, Hyundai va pune la dispoziția FIFA transport eficient la nivel global pentru urmatoarea perioadă de 12 ani, inclusiv pentru evenimentele stabilite prin contractul curent, valabil până în 2014. Hyundai va livra o gama largă de modele pentru a respecta în mod optim regulamentul viitoarelor trei ediții ale Campionatelor Mondiale din 2014, 2018 și 2022 și alte evenimente FIFA, prin intermediul vastei sale rețele de distribuție.

Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare. Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.

Anunțuri

Din categoria:Auto, Business, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: