Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Bavarom inchide 2010 cu aceeasi cifra de afaceri ca in 2009

Bavarom estimeaza pentru finalul lui 2010 o cifra de afaceri similara cu cea din 2009, aproximativ 8.5 milioane lei. “Am reusit ceea ce am prognozat, anume atingerea aceleiasi cifre de afaceri dar cu costuri mai mici. Mai mult, vanzarile pe horeca au ajuns in acest an la 35 procente din total, restul fiind adjudecat de Key Accounts si retailul mic”, declara Costin Ghindea, director general Bavarom.

Structura vanzarilor din 2010 difera insa de cea existenta cu un an in urma. Exista o crestere semnificativa in categoria berilor fara alcool si beri speciale: Bavaria, Paulaner, Bernard, Tsingtao. “Cel mai important produs importat si vandut in Romania de Bavarom ramane Bavaria, lider pe piata berilor de import”, declara Costin Ghindea.

Pe final de an, Bavarom a finalizat lista conturilor mari in care este prezent. Din decembrie berile importate de cel mai mare jucator independent din aceasta piata sunt prezente si in reteaua Metro.

“Aceasta listare este un pas normal in dezvoltarea Bavarom, dupa 3 ani de focus pe horeca si pe comertul traditional. Practic, berile noastre se gasesc acum in toate formele de comert din Romania”, spune Ghindea.

Pentru 2011 directiile de dezvoltare ale Bavarom includ cresterea numarului de instalatii draught din horeca. “In 2010 ne-am propus 30 de instalatii de Bavaria si 25 de Paulaner, insa am adaugat intre timp si berea Murphy’s si asa am ajuns deja la 56 de instalatii”, decara Ghindea. Pentru 2011 Bavarom si-a propus sa dubleze acest numar, cautand locatii care pot vinde acest gen de bere, care au rulaj si clienti care cunosc si consuma produsele Bavarom. “E important ca produsele noastre sa fie consumate in timp scurt pentru ca nu este nimic mai rau in aceasta industrie decat o bere la draught care a stat mai mult de 3 zile in butoi”, a adaugat Ghindea.

Bernard – 55.000 de sticle in sase luni

“In 2011 berea ceheasca Bernard va fi cu siguranta vedeta noastra. Este o bere super premium,  importanta din Cehia, un produs perfect pentru cunoscatori”, spune Costin Ghindea.  In forma sa cu dop ceramic, Bernard a reusit sa produca un rulaj peste asteptari in rafturile din comertul modern si Horeca. La sase luni de prezenta pe piata romaneasca berea Bernard a reusit sa vanda peste 50.000 de sticle, fapt care a intarit decizia Bavarom de a aduce si la draught in 2011”, spune Ghindea.

Info

Bavarom Trading srl s-a infiintat in anul 2003 pentru activitati de import si distributie de bauturi alcoolice si nealcoolice. Bavarom Trading detine o retea de distributie activa in majoritatea zonelor importante ale tarii, cu prezenta in marile lanturi de magazine, precum: Carrefour, Cora, Real, Selgros, Kaufland, Billa, Mega Image, Angst, Auchan etc. Portofoliul Bavarom numara acum berea olandeza Bavaria, Paulaner din Germania, Bernard din Cehia, Sapporo din Japonia, La Trappe din Olanda, Tsingtao din China, berea numarul 1 in Mexic, Sol, dar si Dos Equis, Newcastele Brown Ale si John Smiths din Anglia si Murphy’s din Irlanda. Portofoliul sau mai cuprinde, cidrul Strongbow din Anglia si bautura energizanta B52.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: