Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Cum sunt valorizate mașinile și serviciile auto

Caracteristicile cele mai importante în luarea deciziei de achiziţie a unui autoturism sunt, după cum arată datele obținute în urma sondajului realizat pe siteul ivox.ro, opțiunile de achiziţie disponibile (pentru 22.9% dintre respondenţi), cutia de viteze şi tipul de transmisie (pentru 12.9%), capacitatea cilindrică şi brandul (pentru 10%).

La studiu au participat 2630 de persoane cu vârste cuprinse între 17 și 74 de ani, din mediul urban şi rural. Cei mai mulţi dintre respondenți provin din municipiul Bucureşti – 18.1%, judeţul Cluj – 12.9%, judeţul Constanţa – 4.8% şi judeţul Iaşi – 3.6%. Cea mai mare parte lucrează în sectorul privat – 43.3%, faţă de 18.9% în sectorul de stat şi 19% în sectorul non-profit. Cercetarea a fost realizată de iVox.ro, un site profesionist de sondaje de opinie.

Datele obținute în urma sondajului arată că 71.68% dintre conducătorii auto intenţionează să achiziţioneze un autoturism în viitorul apropiat. Dintre cei care intenţionează să achiziţioneze un autoturism, 31% au declarat că intenţionează să achiziţioneze un autoturism Volkswagen, 21.2% Audi și 12.7% Dacia.

Cea mai mare parte a respondeților tind să considere posibilitatea de achiziție „Second hand, cu plata integrală, din alte surse cu excepţia dealer–ilor autorizaţi” ca fiind cea mai probabilă pentru achiziționarea autoturismului dorit.

În cazul celor care au declarat că deţin un autoturism proprietate personală, 31.9% deţin un autoturism marca Volkswagen, 26.6% Dacia, 12% Renault și 10.6% un autoturism Audi.

În ceea ce privește gradul de mulțumire față de autoturismul Audi deținut, 94,52 % se declară extrem de mulțumiți.

Motivele principale ale achiziționării unei mașini marca Audi sunt siguranța pe care o oferă (19,79%), confortul (18,73 %), fiabilitatea (15,55%) și aspectul (15,90 %). În ceea ce priveşte poziţia brandului Audi şi a caracteristicilor atribuite acestui brand, rezultatele studiului arată că mașinile Audi sunt considerate a fi “de calitate”, “elegante”, “hi-tech”, “de încredere” şi “confortabile”.

Întrebaţi dacă au vizitat vreodată o reprezentanţă auto, 79.99% dintre respondenţi au răspuns afirmativ.

Rezultatele arată că pentru 78,86% dintre participanții la sondaj este foarte important ca, după efectuarea activităţii de servisare auto, clientului să i se prezinte garanţia, defectele, lucrările nefinalizate sau informaţiile despre reparaţiile necesare în viitorul apropiat. Alte proceduri din cadrul service-urilor apreciate de clienți sunt verificarea de către consultant a disponibilității pieselor de schimb; asistarea la diagnoza mașinii; inspectarea maşinii în prezența clientului la diferite nivele (cu ajutorul elevatorului), precizarea posibilelor probleme şi adăugarea lor la comandă dacă clientul aprobă acest lucru și informarea telefonică a clienților atunci când mașina poate fi preluată.

De asemenea, 88,21 % dintre respondenți consideră un fapt pozitiv contactarea telefonică a clienților în 48 de ore după achiziționarea unui autoturism în vederea evaluării satisfacției acestora.

Sondajul de opine a fost realizat la solicitarea dealer-ului Autoworld. Managementul companiei a dorit să afle de la utilizatorii iVox care sunt caracteristicile esențiale pe care ar trebui să le aibă un autoturism sau un dealer auto.

Anunțuri

Din categoria:Auto, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: