Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Carmen Harra continua consultatiile si in 2011

Carmen Harra, cea mai celebra psiholoaga de la Hollywood invita romanii sa afle ce le rezerva anul 2011. Asa cum ne-a obisnuit deja, Carmen Harra va continua sa faca consultatii cu toti cei care-si doresc sa afle orice despre viata lor.

In 2010 s-au efectuat cu aproximatie 500 de consultatii si toti clientii au fost foarte multumiti. O discutie cu Carmen Harra nu este ca o vizita la ghicitor, Carmen nu ghiceste ci este un psiholog licentiat in America la cea mai prestigioasa universitate.Te ajuta sa afli raspunsuri la intrebarile pe care ti le pui de mult timp, si pe baza datelor tale numerice te orienteaza spre o cale mai buna.
Toti cei care-si doresc sa discute cu Carmen Harra o pot face. Tot ce trebuie facut este sa apelati numarul de telefon 0762 000 300 sau sa trimiteti un email daniela@carmenharra.ro si sa va programati la o consultatie.

Din categoria:Altele, , , ,

4 Responses

  1. elena-nicoleta spune:

    Ma numesc Elena-nicoleta Cristea sunt din Bucuresti dar acum locuiesc in Spania ,am si eu o intrebare , Ce credeti ca imi va rezerva anul 2012 ptr mine si familia mea VA multumesc din suflet data nasterii mele este 12 /09/1969 sper ca va poate ajuta

  2. anca spune:

    Ma numesc pirvu anca sunt nascuta la data 17.09.1985 as avea o intrebare cum o sami fie viata ?sotul meu este sufletul pereche?este nascut la data 30.12.1986 va multumesc din suflet

  3. gabriela spune:

    buna ziua ma numesc gabiela am 26 de ani si sunt in spania ,am si eu o intrebare ptr dumneavoastra vam vazut la kanal d si as vre sami preziceti si mie ,astept de aproape un an sa raman insarcinata imi doresc mult de tot ce ziceti cand raman?multumesc mult.astept raspunsu.

  4. gabriela spune:

    sunt nascuta pe 12.07.1985 si parteneru pe 19.11 1986

Lasă un răspuns

RSS ZF

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Blog Stats

  • 927,586 hits


gtop.ro

