Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Priorităţile Romtelecom în 2011: mai multă eficienţă şi inovaţie în ofertele pentru clienţi

Romtelecom a anunţat astăzi în cadrul companiei planurile pentru anul 2011, care se estimează că vor asigura mai multă flexibilitate şi un mai bun răspuns la evoluţia pieţei. Romtelecom îşi va continua eforturile de îmbunătăţire a operaţiunilor şi se va concentra în acest an asupra creşterii eficienţei şi reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizează un nou model operaţional în diferite arii de activitate.

În plus, compania se va concentra în mod special asupra dezvoltării de oferte şi servicii pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale ale clienţilor, continuând să investească pentru a-şi consolida infrastructura.

Toate eforturile de transformare din anii precedenţi nu au fost în van deoarece, fără măsurile pe care le-am luat în trecut, nu am fi fost capabili să facem faţă condiţiilor economice care s-au înrăutăţit de-a lungul ultimilor ani şi să atingem aproximativ câte 1 milion de clienţi pentru serviciile de internet broadband şi de televiziune. Costurile au devenit prioritatea maximă, dată fiind puterea de cumpărare redusă a clienţilor şi aşteptările acestora de a avea preţuri mici şi servicii de calitate. Operăm pe o piaţă extrem de competitivă, cu unele dintre cele mai mici preţuri din Europa pentru serviciile de comunicaţii, şi trebuie să fim capabili să ne îmbunătăţim performanţele la nivel intern, capacitatea noastră de a oferi mai mult cu mai puţine resurse. Trebuie să susţinem transformarea şi schimbarea continuă a companiei – este singura modalitate prin care putem să fim în continuare competitivi pe piaţa românească,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.

Peste 20 de proiecte de transformare au fost demarate, vizând toate ariile importante de business ale companiei. Acestea vizează aspecte precum îmbunătăţirea proceselor, de la vânzări până la ciclul de instalare, creşterea eficienţei în call-centere şi magazine sau simplificarea portofoliului de produse. Pe lânga acestea, alte proiecte sunt în stadiu de evaluare în acest moment. Perioada în care se vor derula proiectele iniţiate acum se extinde până în 2013. Se estimează că pentru acest an impactul privind personalul va atinge între 1000 şi 1400 de poziţii care vor fi reduse la nivelul întregii companii.

Interesul nostru pe termen lung este să avem o companie viabilă, puternică şi activă pe piaţă – aceste proiecte nu presupun doar reducerea numărului de angajaţi. Totuşi, multe dintre proiectele pe care le avem în vedere implică şi o reducere de posturi, având în vedere că obiectivul nostru este să fim capabili să facem mai mult cu resurse mai puţine. Pentru a vă da un exemplu, la acest moment avem câteva mii de opţiuni de produse în sistemele noastre IT şi ne-am propus să le reducem masiv în 2011, în primul rând pentru a-i ajuta pe clienţi să aleagă mai uşor, dar şi pentru a reduce costurile pe care le avem cu menţinerea tuturor acestor produse. Aceasta va implica în mod evident o nevoie mai redusă de personal care să se ocupe de aceste produse,” a explicat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.

Pe lângă eforturile de reducere a costurilor, compania se va concentra de asemenea asupra dezvoltării de noi servicii şi oferte, noi modalităţi de a-şi servi clienţii, precum şi de investiţii în infrastructură pentru a încuraja oferirea de servicii adecvate clienţilor săi. Vor fi dezvoltate în continuare sinergiile cu Cosmote, în acest fel fiind oferite opţiuni mai multe şi mai avantajoase pentru clienţii români.

Internetul broadband şi serviciile TV rămân priorităţi pentru Romtelecom în evoluţia sa către statutul de furnizor de divertisment electronic. Pe de altă parte, noi servicii precum cele online vor rămâne priorităţi pentru Romtelecom. “Lucrăm deja la o platformă TV care va fi lansată în curând şi vom continua să extindem opţiunile online pentru clienţi, care au avut până acum rezultate peste aşteptări,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom. El concluzionează că “2011 este un alt an plin de provocări pentru Romtelecom, dar compania şi-a dovedit deja capacitatea de a se reinventa şi am încredere că o va face din nou. Pe de altă parte, fiecare dintre noi are propriile sale provocări, de a înţelege că schimbarea şi transformarea sunt acum „numele jocului” şi trebuie să ne dezvoltăm abilităţile de a le face faţă.

Anunțuri

Din categoria:IT&C, , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: