Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– COSMOTE lanseaza Frog

COSMOTE România lansează Frog – un nou brand dedicat tinerilor moderni şi activi – ce le oferă un pachet avansat de comunicare. Cartela Frog este un produs prepaid adaptat tinerilor şi nevoilor lor specifice de comunicare, oferind avantaje multiple de voce şi servicii cu valoare adăugată foarte atrăgătoare.

Aceasta este în prezent oferta cea mai avantajoasă pe piaţă pe segmentul prepaid.

Frog a fost conceput pentru tinerii moderni şi activi, care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare şi divertisment şi care apreciază o soluţie de comunicare inteligentă. Pe lângă ofertele de voce şi text, aceştia primesc beneficii atractive şi interesante, care le fac viaţa mai uşoară, mai plăcută. Cu Cartela Frog, oferim clienţilor noştri, în premieră pentru piaţa de telecom din România, un pachet atractiv de comunicare, respectând-ne promisiunea de a oferi cele mai relevante soluţii de comunicare, într-un mod accesibil. Iar acesta este doar începutul. Sub umbrela Frog vor mai fi lansate multe alte surprize incitante.” a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing şi Comunicare, COSMOTE România.

Cartela Frog este activată cu o reîncărcare de cel puţin 4 euro. Prin intermediul Cartelei Frog, utilizatorii pot beneficia de un bonus de 48 de euro (1 euro bonus / lună pentru o perioadă de 48 de luni, primit la prima reîncărcare de minim 4 euro, în cadrul lunii respective).

Odată ce Cartela Frog este achiziţionată, utilizatorii pot activa extraopţiunea care merge dincolo de pachetele tradiţionale ce includ servicii de voce şi SMS, oferind soluţii avansate de comunicare, într-un singur pachet.

Astfel, cu extraopţiunea Frog, clienţii vor beneficia de servicii cu valoare adăugată foarte atractive, cum ar fi:

  • Navigare nelimitată pe Internet de pe telefonul mobil prin intermediul serviciului web’n’walk
  • 15 MMS-uri incluse către utilizatorii Frog şi COSMOTE
  • Notificări gratuite atât de la cât şi către Twitter
  • Serviciul Muziton

Serviciile cu valoare adăugată vin în completarea unui pachet foarte generos de voce şi SMS care include:

  • Apeluri nelimitate de voce şi SMS-uri în grupul Frog
  • 1000 de minute şi 1000 SMS-uri către COSMOTE
  • 70 minute şi 70 SMS-uri către alte reţele naţionale

Costul extraopţiunii este de 6 euro.

De asemenea, pentru utilizatorii Frog a fost creat un nou serviciu gratuit şi uşor de utilizat – aceştia vor putea verifica dacă un anumit număr de telefon aparţine Cartelei Frog, fie prin accesarea standard de canale Self Care (1234 / *100#) fie prin formarea numerelor scurte 777 / *777#.

Utilizatorii Cartelei Frog vor avea acces la toate metodele şi valorile de reîncărcare, deja disponibile pentru Cartela COSMOTE.

Cartela Frog va fi promovată printr-o campanie integrată inovativă care va include: materiale in-store, TV, radio, web, promovare outdoor/indoor şi alte metode neconventionale.

COSMOTE România avea 6,7 milioane de clienţi la 30 septembrie 2010. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 21,3 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.

Anunțuri

Din categoria:IT&C, , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: