Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Compania Perla Covasnei a investit peste 7 milioane de euro în viitorul brandului

Compania Perla Covasnei a investit peste 7 milioane de euro în viitorul brandului Perla Covasnei. Astfel, peste 5 milioane euro au fost investite în construirea şi echiparea fabricii greenfield de la Catalina, judeţul Covasna. Alte 2 milioane de euro au fost investite în stabilirea reţelei de distribuţie şi susţinerea imaginii de brand. Apa minerală îmbuteliată aici ajunge pe piaţa într-un ambalaj nou, creat în sprijinul repoziţionării brandului Perla Covasnei.

În urma descoperirii unor noi izvoare în zona localităţii Catalina, de către Societatea Naţională a Apelor Minerale, compania Perla Covasnei a preluat exploatarea acestor resurse de apă minerală, de o calitate certificată prin teste şi analize riguroase. Acestea au fost realizate atât de către Societatea Naţională a Apelor Minerale, cât şi de institutul IDAC din Franţa.

”În baza acestor analize, putem afirma că apa îmbutelită la Catalina are o puritate foarte mare şi un conţinut optim de minerale, iar calitatea ei este comparabilă cu cea a mărcilor internaţionale”, afirmă Violeta Moraru, preşedintele companiei Perla Covasnei.

Investiţia de la Catalina s-a ridicat la 5 milioane de euro, iar echipa care deserveşte fabrica este formată din 11 oameni, majoritatea din zona oraşului Târgu Secuiesc. ”Rolul acestei echipe este de întreţinere şi supraveghere, deoarece procesul de producţie este complet automatizat. Practic, de la izvoare şi până la ieşirea paleţilor cu sticle, apa nu este deloc atinsă şi nu vine în contact cu nicio sursă de poluare sau contaminare”, precizează preşedintele companiei. De altfel, izvoarele se află la distanţă de un kilometru de fabrică, într-o zonă izolată.

Fabrica are o suprafaţă totală de 15.000 mp şi spaţii de producţie pe 2.400 mp, iar spaţiul din jurul său a fost amenajat pe principiul ”cât mai puţin pavaj, cât mai mult spaţiu verde”. Grija pentru mediu a companiei Perla Covasnei

s-a manifestat în toate aspectele construcţiei acestei fabrici – spre exemplu, sursa de căldură pentru clădire şi diverse utilităţi în procesul de producţie nu este o centrală termică tradiţională; căldura este extrasă din subteran, cu ajutorul unei tehnologii nepoluante, ecologice, care se bazează tot pe apă.

„Printr-o exploatare responsabilă şi menţinerea grijii faţă de natură, două principii care stau la baza activităţii companiei noastre, estimăm că izvoarele de la Catalina pot fi o resursă importantă de apă minerală pe o perioadă practic nelimitată de timp, păstrându-şi toate calităţile nealterate.  Zilnic, din fabrica de la Catalina vor pleca, în medie, 100.000 de sticle de apă minerală, care vor ajunge în toate judeţele ţării”, explică Violeta Moraru. Reţeaua de distribuţie Perla Covasnei la nivel naţional este formată din peste 50 de distribuitori şi lanţuri de retail.

Noul ambalaj pentru sticla de apă minerală Perla Covasnei, creat de compania de consultanţă şi design de brand BrandTailors, a însemnat o investiţie totală de aproximativ 200.000 de euro şi vine în sprijinul repoziţionării brandului pe piaţă, drept o sursă premium de apă, cu o calitate ce o recomandă pentru consumul zilnic. Bugetul de investiţii al companiei se va concentra, de altfel, în anul 2011, pe crearea valorii adăugate pentru consumatorii Perla Covasnei şi pe consolidarea canalelor de distribuţie şi a brandului.

Despre Perla Covasnei

Compania Perla Covasnei, parte a grupului Azuga Waters, a luat fiinţă, sub denumirea actuală, în anul 1995. În anul 2009, distribuţia Perla Covasnei a fost preluată de compania Azuga Waters şi extinsă la nivel naţional. În prezent, Perla Covasnei exploatează resursele naturale de la Malnaş şi Catalina şi produce apă minerală naturală în variantă carbogazificată şi decarbogazificată în ambalaje de 0,5 litri, 2 litri, 2,5 litri şi 6 litri.

Conform datelor SNAM, Perla Covasnei se situează pe locul 9 în România, în topul producătorilor de apă minerală. Potrivit datelor pe anul 2009, Perla

Covasnei a vândut 9,5 milioane de sticle de apă şi a avut o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane de lei. În 2010, compania a vândut 12 milioane de sticle şi a înregistrat o cifră de afaceri de peste 14 milioane de lei. La nivel de grup, în 2010, vânzările de apă au depăşit 5 milioane de euro.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: