Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Produsele din carne Agricola Bacău sunt comercializate sub o nouă imagine

După ce, în 2010, a comercializat o cantitate de carne de pui record faţă de ultimii ani, respectiv 26.164 tone (20.428 tone în 2009; 16.542 tone în 2008) Agricola Bacău a decis să-şi actualizeze identitatea, care va include toate categoriile de produse sub brandul umbrelă.

Acest demers are ca scop imprimarea unei coerenţe şi a unei unităţi comunicaţionale pentru cele 3 segmente de business: carne de pui, produse de tip ready-meal şi semipreparate. Soluţia dezvoltată va conferi relevanţă şi va diferenţia brandul Agricola pe fiecare dintre aceste pieţe.

 

În noul layout predomină culoarea verde, iar noua siglă este acum în format 3D şi se identifică cu prospeţimea naturii şi cu valorile companiei care pun preţ pe calitate si naturaleţe (elemente grafice: dealuri verzi, copaci, apă şi cer însorit). Noua imagine, respectiv noile ambalaje ale cărnii de pasăre răspund preferinţelor consumatorilor prin lărgirea ariei de vizibilitate a cărnii proaspete de pui ambalate în pungă sau caserolă.

În urma unei vaste cercetări de neuromarketing am decis să consolidăm imaginea Agricola Bacău. Compania noastră are produse de calitate pe toate segmentele de business, iar pentru 2011 ne propunem să aducem sub aceeaşi umbrelă toate aceste categorii. Vom avea astfel o comunicare mai coerentă şi vom oferi consumatorului încă de la raft o unitate de imagine şi a informaţiilor. Agricola Bacău are peste 18 ani de activitate şi pionierat în inovaţie pe piaţa cărnii de pasăre, atingând astăzi o cotă de piaţă de 14% (chiar 16% în retailul modern). Consider că această performanţă poate fi îmbunătăţită în contextul în care valorile şi notorietatea brandului Agricola Bacău vor fi însuşite coerent de toate categoriile de produse. Totodată, upgrade-ul de imagine al mărcii noastre pentru toate segmentele ne va aduce un plus de vizibilitate la raft deoarece noi, spre deosebire de ceilalţi jucători din piaţă, comercializăm cele mai multe categorii de produse, respectiv: carne de pui, preparate fierte afumate, salamuri crude uscate, produse tip ready-meal şi semipreparate, precum şi ouă pentru consum”, declară Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Procesul de consolidare a imaginii Agricola Bacău pentru cele trei categorii de produse reprezintă rezultatul unor studii ample realizate anul trecut pentru a identifica obiceiurile de consum. Toate acestea au furnizat informaţii relevante despre consumator şi au confirmat faptul că atributul cel mai important al unui produs este prospeţimea. Ca atare, noile ambalaje răspund preferinţelor consumatorilor crescând gradul de vizibilitate la raft a cărnii proaspete de pui ambalate în pungă sau caserolă.

Procesul de actualizare al identităţii aduce două noutăţi absolute pe piaţa cărnii de pasăre: comunicarea valorilor nutriţionale ale produsului se va face direct pe etichetă, cu scopul oferirii de informaţii suplimentare consumatorilor interesaţi de o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată, precum şi prezenţa unui medalion aplicat pe caserole, care anunţă utilizarea unor ambalaje reciclabile pentru produsele Agricola Bacău, ca semn al interesului companiei în protejarea mediului.

Aceste inovaţii absolute pe piaţa cărnii de pasăre din România confirmă faptul că Agricola Bacău este un lider inovator, care susţine dreptul consumatorilor de a fi corect informaţi chiar de la raft.

Anunțuri

Din categoria:Business, ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: