Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Duraziv estimeaza o majorare a veniturilor cu 25% fata de anul trecut

Producătorul de materiale de construcții Duraziv estimează o majorare a veniturilor cu 25% față de nivelul de anul trecut. În 2010 compania a raportat un business de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decât în anul precedent.

Evoluția preconizată a afacerii în 2011 se datorează strategiei aplicate de companie, bazată pe cercetare şi crearea de produse de foarte bună calitate, testate direct în şantiere de către aplicatori, dar şi pe creşterea semnificativă a forţei de vânzări şi a eforturilor de distribuţie.

„Avem în acest moment o echipă foarte puternică, formată din cei mai buni specialiști pe fiecare dintre segmentele pe care suntem activi” a declarat Daniel Guzu, fondatorul şi Directorul General al Duraziv. „De pildă directorul de cercetare pe adezivi este directorul de cercetare care a participat la crearea adezivilor Henkel, în vreme ce echipa de vopsele este condusă de cercetătoarea care a contribuit la dezvoltarea vopselelor Fabryo. De asemenea, am demarat o serie de proiecte de investiţii în producţia de adezivi şi vopsele, al căror rezultat se va vedea mai mult în următorii ani. Lansarea producției de vopsele este un alt element cheie pentru dezvoltarea noastră ulterioară”, a adăugat el.

Creșterea veniturilor companiei a fost susținută de evoluția pozitivă a vânzărilor de adezivi, de lansarea gamei de vopsele și tencuieli, dar și de majorarea prețurilor profilelor metalice. În 2010 a crescut ponderea vânzărilor de adezivi în totalul cifrei de afaceri, astfel că în prezent peste o treime din vânzările Duraziv se datorează acestui tip de produse. O cotă importantă o deţin şi profilele metalice, în vreme ce vânzările de vopsele și tencuieli decorative, iniţiate în urmă cu numai câteva luni, generează 5% din cifra de afaceri, cu estimări de creştere a ponderii în 2011.

În ceea ce priveşte segmentul de adezivi, cea mai mare pondere în vânzari au deținut-o adezivii de polistiren, reprezentând 60% din vânzările totale pe segment. Dată fiind actuala conjunctură economică, aproximativ jumătate din totalul vânzărilor de adezivi, în termeni de volum, s-a datorat produselor entry level.

Cel mai bine vândut produs a fost adezivul AT 31, acesta având cele mai mari rulaje în ultimii doi ani. AT 31 este un produs destinat sistemelor de termoizolare cu polistiren expandat, soluție preponderent utilizată în termoizolarea exterioară a clădirilor. De altfel compania oferă sisteme complete de termoizolare.

„Ne-am structurat portofoliul de produse astfel încât să putem oferi sisteme complete de termoizolare, de hidroizolare, de finisare interioară etc, astfel că vânzările sunt impulsionate pe fiecare segment în parte de faptul că putem oferi pachete complete, cu produse compatibile. De aceea am putut să creştem pe o piaţă extrem de concurenţială, pe care de altfel am intrat relativ recent” a declarat Marga Călin, Director de Marketing Duraziv.

Compania a lansat anul trecut Kauciucul, un liant natural folosit în producția de mortare, soluție care a fost bine primită în piață. Acest ingredient special a contribuit la creșterea durabilității în timp a adezivilor din portofoliu, cât și a lucrabilității acestora, atribute apreciate de aplicatori. „Meșterii sunt interesați de produse de calitate, care să îi ajute să realizeze o lucrare durabilă în timp, dar care să se şi aplice foarte uşor, fără un efort fizic deosebit, elemente la îmbunătățirea cărora Kauciucul a contribuit considerabil”, a mai adaugat directorul de marketing al companiei.

# # #

Duraziv este o companie activă pe piața de materiale de construcții încă din anul 2003, când a fost înființată sub denumirea inițială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare.  Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiții de peste 7 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producție de 200.000 de tone pe an, situată în Popești Leordeni. Fabrica este dotată și cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: