Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Den Braven România a reuşit o creştere a vânzărilor de 28% în 2010

Compania Den Braven România, unicul producător de spumă poliuretanică şi hotmelt de pe piaţa locală, a înregistrat în anul 2010 vânzări totale în valoare de 39,5 milioane de euro, în creştere cu 28 % faţă de nivelul de 30,8 milioane euro consemnat în 2009.

 

Astfel, într-un an 2010 considerat de specialişti drept cel mai dificil an al crizei economice, vânzările de spumă poliuretanică, principalul produs al companiei, au crescut cu 11% pe piaţa românească, în condiţiile în care sectorul local al materialelor de construcţii a înregistrat scăderi de până la 50%.

 

Pe de altă parte, vânzările cumulate din România şi Republica Moldova au avansat  anul trecut cu 6% faţă de 2009, la 19,9 milioane de euro, totalizând, astfel,  peste 50% din cifra totală de afaceri a companiei.

 

În 2010, exporturile totale ale companiei s-au majorat cu 62,7%, fata de 2009, ajungand la 19,6 milioane de euro, Exporturile de spume poliuretanice, produs care deţine o pondere de circa 80% în vânzările companiei, au avansat cu 65%, pana la 17,2 milioane de euro  În România, vânzările de spume poliuretanice au crescut cu 11%, la 5,2 milioane euro.

 

 

Cele mai importante vânzări au fost realizate pe pieţele din Polonia, Austria, Italia, Cehia şi Slovacia. Den Braven România exportă în prezent în 32 de ţări, după ce a intrat, în 2010, şi pe pieţele din Vietnam, Argentina şi Lituania.

 

 

“Această creştere spectaculoasă pentru o perioadă economică dificilă cum este cea prin care trecem se explică în primul rând prin faptul că am investit în producţie în 2007, deci înainte de criză, statutul de producător permiţându-ne să oferim preţuri avantajoase şi să exportăm în 32 de ţări, în numai trei ani de la începerea producţiei din România. Dacă statul român ar fi încurajat investiţiile în producţie în ultimii ani, am fi putut vorbi astăzi de mai multe companii româneşti cu rezultate în creştere, chiar şi pe timp de criză”, a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.

 

El a precizat că un alt factor important care a stimulat rezultatele obţinute în 2010 a fost consolidarea departamentului de vânzări al companiei cu încă zece agenţi şi majorarea cu 10% a veniturilor fiecărui angajat din acest departament.

 

În România, ponderea vânzărilor în marile reţele de magazine specializate în distribuţia materialelor de construcţii a fost de circa 55%, cu o crestere de peste 50% pe acest segment, fata de anul anterior, comparativ cu nivelul de 45% înregistrat în anul 2007, anul cel mai prolific pentru sectorul românesc al construcţiilor, când produsele erau destinate preponderent segmentului business-to-business.

 

“Pentru acest an ne-am stabilit o creştere de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vânzări din 2011 care vizează o majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi a cererii în creştere pentru exporturi, consemnată deja în luna ianuarie. Grupul Den Braven  susţine dezvoltarea activităţilor de producţie şi distribuţie din România, inclusiv prin angajarea în funcţia de director general adjunct a domnului Dan Miculescu,, care a absolvit un masterat la Paris şi care are o îndelungă experienţă în domeniul financiar”, a afirmat Adrian State, directorul general al Den Braven România.

 

Grupul Den Braven, înfiinţat în anul 1974, în Olanda, deţine 11 unităţi de producţie la nivel mondial, peste 25 de filiale şi derulează activităţi în peste 100 de ţări din intrega lume, fiind specializat în producţia şi distribuţia izolanţilor si adezivilor profesionali pentru construcţii, industria geamului termoizolant şi auto, precum şi pentru utilizatori casnici. Grupul a deschis reprezentanţa din România în octombrie 1997, pentru care lucrează în prezent 265 de angajaţi in Romania si 12 in Republica Moldova. Rezultatele deosebite înregistrate de filiala din România, care a consemnat în perioada 2001-2007 o cifră de afaceri de peste 85 de milioane de euro, au atras aprecierile conducerii Den Braven, care a decis să investească într-o unitate de produc’ie in Romania si nu in Ungaria, unde decisesera initial, ca urmare a facilităţii de 50% din valoarea investiţiei, oferită de statul maghiar. Astfel, grupul Den Braven a investit in anul 2007, la Buftea, peste 10 milioane de euro într-o fabrică de spuma poliuretanică, singura de pe piaţa locală şi din Europa de Est, investiţiile fiind suplimentate  până în anul 2009 inclusiv la circa 20 de milioane de euro.  În vara anului 2010 grupul Den Braven a fost preluat de consorţiul olandez Egeria-Wagram, care administrează active în valoare de peste 1,5 miliarde de euro şi care a decis susţinerea dezvoltării capacităţilor de producţie şi creşterea cifrei de afaceri a grupului.

Anunțuri

Din categoria:Business, , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: