Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Ariston Thermo Romania: 140.000 de romani vor cumpara boilere electrice in acest an

Aproximativ 140.000 de români vor achiziţiona în acest an boilere electrice, potrivit estimărilor Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de boilere electrice şi centrale termice.

Pentru acest an compania estimează că volumul pieţei autohtone de boilere electrice va creşte cu 7%, la aproximativ 140.000 de unităţi, comparativ cu 2010 când a ajuns la 130.000 de aparate comercializate. De asemenea, compania preconizează că până la finele acestui an piaţa locală de profil va ajunge la o valoare de aproximativ 14 milioane euro.

În 2011 Ariston Thermo România estimează un business de peste 8,7 milioane euro pentru divizia de boilere electrice, aceasta însemnând aproximativ 25% din afacerile totale ale companiei.

“Pentru anul în curs am preconizat vânzări totale de peste 90.000 de boilere electrice, în creştere cu aproximativ 10% comparativ cu anul precedent. Trendul pozitiv va fi susţinut de lansarea unor noi modele de aparate dotate cu sisteme inteligente care memorează particularităţile de utilizare ale fiecărei familii şi asigură un confort maxim cu un consum redus cu până la 20% dar şi de politica de dezvoltare a reţelei de distribuţie demarată încă din anul 2010”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Directorul de Vânzări al Ariston Thermo România.

Acesta a subliniat că toţi aceşti factori, alături de demararea cu succes în 2010 a unei promoţii de Buy Back pentru înlocuirea vechilor boilere cu noua gamă Ariston, vor ajuta la câştigarea în acest an a aproximativ 2 puncte procentuale comparativ cu anul precedent în ceea ce priveşte cota de piaţă.

“Conform unui studiu Ariston Thermo România eleborat la sfârşitul anului trecut, în acest moment, jumătate din piaţa locală de boilere este reprezentată de cele electrice cu acumulare cu capacităţi de la 10 la 150 l., urmate, cu un procent de 30%, de cele pe bază de combustibili solid şi de cele pe gaz, cu 12%. De asemenea, o cotă de piaţă de 8%  revine boilerelor mixte, termoelectrice”, a afirmat Cătălin Drăguleanu.

Potrivit oficialului companiei, în acest moment peste 60% din business-ul Ariston Thermo România este asigurat de centralele termice murale, segment pe care compania este, de asemenea, lider de piaţă. Restul procentelor din business-ul Ariston revin aparatelor de aer condiţionat şi sistemelor solare.

Pentru 2011 compania vizează atingerea unui business de 35,5 milioane de euro, în avans cu aproximativ 25% comparativ cu anul precedent.

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, lider internaţional în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , ,

One Response

  1. ukcategories spune:

    I am quite interesting in this topic hope you will elaborate more on it in future posts

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: