Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Baumatic: Piata de incorporabile creste si in acest an cu 1,5 milioane euro

Piaţa locală de electrocasnice încorporabile ar putea creşte în acest an cu 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2010, potrivit estimărilor Baumatic, una dintre cele mai dinamice companii de profil din România.

„În 2011 vom asista, pentru al doilea an consecutiv, la o creştere de 5% a pieţei autohtone de electrocasnice încorporabile, aceasta putând ajunge astfel la o valoare de 31,6 milioane de euro”, a declarat Valeriu Cobaschi, Directorul General al Baumatic.  Acesta a subliniat că majorarea înregistrată de piaţa de profil a fost posibilă pe fondul scăderii pronunţate a preţului mediu.

În 2010 piaţa de built-in a înregistrat, de asemenea, un avans de 5 procente, la 30,1 milioane de euro comparativ cu anul precedent când a avut o valoare de 28,7 milioane de euro.

„Anul 2009 a fost singurul an de criză din domeniu, piaţa înregistrând un recul de 32% faţă de anul 2008, când a avut o valoare de 42,4 milioane de euro. Astfel, într-un singur an, sectorul de electrocasnice încorporabile a pierdut 13,7 milioane de euro”, a mai adăugat reprezentantul Baumatic România.

Stagnare pe piaţa electrocasnicelor mari

Conform estimărilor Baumatic, sectorul pe care activează va reprezenta în acest an peste 10% din piaţa de electrocasnice mari, care va stagna în 2011 la nivelul anului trecut, de aproximativ 308 milioane de euro.

“Preconizăm că electrocasnicele încorporabile vor câştiga treptat teren iar în următorii doi ani acestea vor deţine un procent de 14% din totalul pieţei de electrocasnice mari”, a mai adăugat Valeriu Cobaschi.

Conform estimărilor Baumatic, cele mai cumpărate produse built-in de pe piaţa locală sunt hotele, urmate de seturile de cuptor şi plită dar şi de maşinile de spălat. Frigiderele încorporabile sunt însă achiziţionate de un număr foarte scăzut de cumpărători, reprezentând aproximativ 10% din piaţa de profil.

Baumatic, afaceri în creştere cu peste 50% în acest an

În ceea ce priveşte business-ul Baumatic, Valeriu Cobaschi mizează în acest an pe o creştere substanţială a vânzărilor, la 1,2 milioane de euro. În 2010, primul an „complet” pe piaţa locală, compania a înregistrat afaceri de sub 1 milion de euro.

Compania a încheiat un parteneriat cu Mobexpert, produsele proprii fiind expuse în magazinele din toată ţară ale retailerului de mobilă. De asemenea, produsele sunt distribuite şi prin intermediul a peste 50 de parteneri.

În plus, reprezentantul Baumatic mizează pe o cotă de 20% din piaţa electrocasnicelor încorporabile până în 2015.

Grupul Baumatic a luat naştere în 1992 şi a avut o dezvoltare rapidă, ajungând la o notorietate recunoscută în toată lumea şi operând acum în peste 60 de ţări din Europa, Asia şi Australia.

Baumatic a intrat pe piaţa din România în 2009 şi încă de la început s-a remarcat prin inovaţie, imagine şi eleganţă.  Baumatic România a introdus deja pe piaţa autohtonă, în 2010, prima maşină automată de făcut îngheţată, prima plită cu gaz cu Touch Control si produsele realizate din inox negru – o alta inovatie marca Baumatic.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: