Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Traieste o experienta VIP in Heineken Mansion!

Heineken® readuce consumatorilor experienţa unică Heineken Mansion: ecrane mari HD și un sistem audio performant pentru vizionarea la maximă intensitate a fiecărui meci de fotbal, cele mai diverse spaţii de relaxare şi distracţie și o replică a frigiderului cu bere din reclama Walk in fridge. Toate acestea îi așteaptă pe cei 30 de câștigători ai campaniei Heineken „Fii printre stelele din UEFA Champions League”.

Platforma UEFA Champions League a mărcii Heineken® a devenit o tradiţie pentru cunoscători. Astfel, în fiecare sezon, consumatorii au ocazia să trăiască experienţe unice, aşa cum numai Heineken® le poate oferi.

Heineken Mansion este o vilă modernă, spațioasă, în care, timp de două zile, în săptămânile în care se desfășoară meciuri UEFA Champions League, câștigătorii campaniei Heineken „Fii printre stelele din UEFA Champions League” vor locui și vor avea parte de o experiență fotbalistică VIP, într-un cadru inedit. Asemenea edițiilor precedente, experienţa digitală este pilonul principal al promoţiei şi în acest început de sezon fotbalistic de top, prin site-ul deja cunoscut www.heineken.ro.

Paul Markovits, Director Marketing, Heineken România: „Promoţia «Fii printre stelele din UEFA Champions League» oferă consumatorilor o experienţă autentică de vizionare a meciurilor UEFA Champions League în cadrul Heineken Mansion, locul în care cei pasionaţi de fotbalul de calitate au ocazia să se bucure de două zile in stilul caracteristic Heineken. Pornind de la feedback-ul consumatorilor care se bucură de vizionarea unui meci de calitate intr-un cadru familar  și de la succesul campaniei anterioare, inaugurăm astăzi noua locație Heineken Mansion. Aceasta reunește ingredientele indispensabile pentru o seară UEFA Champions League reuşită.”

Promoția Heineken va aduce și alte premii extraordinare. Participând la campania „Fii printre stelele din UEFA Champions League”, consumatorii vor putea câștiga o experiență incredibilă la Finala UEFA Champions League Wembley 2011 din Londra, un „week-end fotbalistic” în mijlocul săptămânii în Heineken Mansion și multe alte premii.

Pentru a intra în campanie, consumatorii trebuie să valideze codul de bare de pe unul dintre produsele Heineken® participante la promoţie (sticlă 0,33 litri, six pack sticlă 0,33 litri, sticlă 0,5 litri, doză 0,5 litri, six pack doză 0,5 litri, six pack doză 0,5 litri ambalaj promoţional cu cadou UEFA Champions League). După validarea unui cod de bare, consumatorii vor experimenta lumea digitală Heineken® şi vor afla dacă au câştigat. Campania Promotionala „Fii printre stelele din UEFA Champions League” a inceput in data de 15 februarie 2011 si se va incheia in data de 30 aprilie 2011.

„Fii printre stelele din UEFA Champions League” beneficiază de o campanie de comunicare integrată, derulată pe canalele principale, inclusiv online (website-ul dedicat), TV, radio, outdoor, web, print, suport PR şi alte idei creative de comunicare, susţinute de activări şi materiale la punctele de vânzare.

Conceptul „Heineken Mansion” este doar unul dintre componentele campaniei promoţionale „Fii printre UEFA Champions League”. 10 experiențe la Finala UCL Wembley 2011 sunt marea atracţie a promoţiei, urmate de tricouri, mingi și alte materiale marca Heineken.

Despre Heineken®:

Heineken® este berea internaţională, consumată cu aceeaşi plăcere în aproape toate ţările de pe glob. Este savurată de tinerii urbani, open-minded şi cosmopoliţi. Întrunind toate calităţile pe care trebuie să le îndeplinească o bere din categoria sa, super premium, Heineken® reuşeşte să fie cu mult mai mult decât o bere: este o stare de spirit. Şi face acest lucru datorită personalităţii sale multiculturale, a perspectivei globale pe care o propune, inspirându-te să trăieşti experienţe inedite, unice.

Heineken® şi UEFA Champions League, o asociere perfectă

Heineken® şi UEFA Champions League sunt o asociere perfectă. UEFA Champions League a devenit o competiţie cu adevărat internaţională în ultimii ani, potrivindu-se perfect cu Heineken®.

Heineken® este berea internaţională, consumată cu aceeaşi plăcere în aproape toate ţările de pe glob, care vrea să inspire iubitorii fotbalului din întreaga lume să se implice în vizionarea meciului, să se reunească cu prietenii, să savureze berea Heineken® şi să experimenteze magia acestei competiţii dintre cluburile de fotbal de clasă mondială.

Enjoy Heineken® Responsibly

Heineken® a integrat viziunea sa de consum responsabil în cadrul sponsorizării UEFA Champions League. Fiecare stadion care găzduieşte un meci din UEFA Champions League va expune mesajul “Enjoy Heineken Responsibly” pe unul din cele 3 panouri publicitare de la marginea terenului.

Anunțuri

Din categoria:Lifestyle, , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: