Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Deichmann a obţinut cea mai mare cifră de afaceri din ultimii 20 ani

Cu o creştere de 12,5% în 2010 grupul DEICHMANN cu sediul central în Essen – Germania a înregistrat cea mai mare rată de creştere din ultimii 20 ani. La obţinerea acestor rezultate au contribuit în mod esenţial şi sucursalele celui mai mare retailer de încălţăminte din Centrul şi Sud-Estul Europei. Iar cifrele sunt în continua creştere.

La vânzarea de perechi DEICHMANN Încălţăminte în România a atins o creştere semnificativă de 56% până la 1,36 milioane perechi (2009: 771.371). Şi cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei (2009: 63.769.444 RON). Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din Romania a ajuns să deţină 36 magazine. A creat 120 noi locuri de muncă, având la final de an 340 angajaţi în total, cu 55% mai mult decât în anul precedent.

Angajament luat în Centrul şi Sud-Estul Europei – prima filială în Serbia

DEICHMANN Austria joacă un rol central în strategia de dezvoltare a grupului în Centrul şi Sud-Estul Europei, coordonând de la Viena extinderea în Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, România, Bulgaria şi cât de curând şi în Serbia.

DEICHMANN – 10 ani in Ungaria

Cu o cifră de afaceri brută în jur de 19,99 miliarde HUF (net 15,98 miliarde) DEICHMANN CIPÖ a atins în Ungaria o creştere de 13%, mai precis 13,14 miliarde HUF, aceasta conferindu-i poziţia de lider pe piaţa ungureasca – o poziţie deţinută încă din 2006. Chiar şi în ceea ce priveşte numărul de perechi vândute  compania a înregistrat o creştere de la 2,67 la 3,17 milioane perechi încălţăminte. La finalul anului 2010 comerciantul de încălţăminte avea 544 angajaţi.

În 2011 DEICHMANN CIPÖ sărbătoreşte cea de-a 10-a aniversare de la deschiderea primului magazin la Budapesta. Între timp numărul acestora a crescut până la 72 – numai în 2010 s-au inaugurat 11. Şi pentru 2011 Ungaria are planuri dinamice de creştere – pentru capitala ţării mai sunt planificate încă 4 magazine, iar pentru restul ţării încă 6.

În 2003 s-a deschis primul magazin în Cehia sub numele DEICHMANN OBUV. Între timp DEICHMANN a ajuns Nr. 2 pe piaţa cehească (sursa: Raportul regional). La creşterea de 10,4% a contribuit şi programul “Garanţia celui mai bun preţ” dezvoltat în toamna lui 2010. Cu 81 magazine şi 578 angajaţi DEICHMANN OBUV a obţinut în 2010 o cifră de afaceri brută de 1,82 miliarde CZK (net 1,52 miliarde). A crescut şi la capitolul perechi încălţăminte vândute: 3,12 milioane (versus 2,61 milioane anul anterior).

Mai mult decât mulţumit a fost DEICHMANN Obuca în Croaţia cu o cifră de afaceri brută de 171,37 milioane HRK în 2010  (anul anterior: 99.623.460 HRK). Creşterea enormă a fost susţinută de vânzarea de la 590,000 perechi la aproape 1 milion. Cei 155 angajaţi (în 2009: 128) au contribuit la obţinerea acestor rezultate. Cu 6 noi magazine s-au atins în total în 2010 19 locaţii – în 2008 erau abia 5.

La vânzarea de perechi DEICHMANN Încălţăminte în România a atins o creştere semnificativă de 56% până la 1,36 milioane perechi (2009: 771.371). Şi cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei (2009: 63.769.444 RON). Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din Romania a ajuns să deţină 36 magazine. A creat 120 noi locuri de muncă, având la final de an 340 angajaţi în total, cu 55% mai mult decât în anul precedent.

Pentru Bulgaria DEICHMANN şi-a setat nişte obiective foarte înalte, urmărind expansiunea. De la intrarea pe piaţă în 2009 şi-a triplat numărul magazinelor – 3 dintre acestea au fost deschise în 2010 numai în Sofia. Prin vânzarea celor 380,000 perechi de încălţăminte, DEICHMANN a atins în Bulgaria o cifră de afaceri brută de 16,4 milioane LEW (13,66 milioane LEW net). S-au făcut alte 78 noi angajări, în total fiind 134 femei şi bărbaţi.

Cifra de afaceri a DEICHMANN OBUV în Slovacia a crescut în 2010 cu 38,5%, de la 24,8 milioane Euro la 34,34 milioane euro. Au vândut cu 38,7% mai mult, respectiv cu 420,000 perechi încălţăminte mai mult decât în anul precedent, astfel încât s-au vândut 1,53 milioane perechi in 2010. Slovacia numără la finalul lui 2010 35 magazine (2009: 28). La fel ca şi în 2009 DEICHMANN OBUV a fost lider de piaţă şi în 2010 (sursa: Raportul regional). La finalul anului erau 280 angajaţi.

Cu o creştere de 5,2% sau 13,2 milioane euro DEICHMANN Obutev din Slovenia a incheiat bilanţul în 2010 pozitiv. Vânzările au crescut cu 35% – de la 724.063 la 975.025 perechi încălţăminte. De la intrarea pe piaţă în 2006, a crescut numărul magazinelor aproape de două ori, până la 18 magazine.

Grupul DEICHMANN a crescut pe plan internaţional cu 12,5%

Pe plan internaţional grupul a vândut în 2010 în 19 ţări europene – s-a adăugat şi Spania – şi în SUA peste 152 milioane de perechi încălţăminte. Adică cu 14 milioane perechi sau cu 10% mai mult decât în anul precedent. Cifra de afaceri cumulată a grupului a crescut cu 12,5% de la 3,4 la 3,93 miliarde euro  (net 3,4 miliarde). La finalul anului 2010 erau 2,939 magazine pe plan internaţional  (2009: 2.767) şi circa 30.000 angajaţi (2009: 28.000). În anul curent vor fi investite 194 milioane euro în noi magazine şi depozite. Grupul se va extinde cu încă două ţări – Portugalia şi Serbia – fiind astfel prezent în 21 ţări europene şi în  USA.

Anunțuri

Din categoria:Business, Lifestyle, , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: