Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Salamul de Sibiu Agricola Bacău a depăşit 42% cotă de piaţă

Salamul de Sibiu Agricola Bacău a atins, în perioada decembrie 2010 – ianuarie 2011, o cotă de piaţă de 42,1% din punct de vedere valoric (39% în volum) în total segment Salam de Sibiu comercializat în România (potrivit MEMRB România).

„De altfel, în luna decembrie am vândut o cantitate record de Salam de Sibiu pentru noi declară Angelica Şmil, directorul companiei Salbac SA, firmă din cadrul grupului Agricola Bacău. În anul 2010, Salbac SA Bacău a înregistrat o creştere totală de 27% a volumelor de mezeluri şi specialităţi vândute şi de 31% în valoare.

Consider că este o performanţă a echipei noastre de la Salbac şi e de ajuns să dau câteva exemple: Salamul de Sibiu este lider de piaţă în segmentul său şi continuă să crească uşor, mai ales în condiţiile în care piaţa a scăzut anul trecut, Crenvurştii Agricola Bacău au înregistrat în 2010 creşteri ale vânzărilor de 49% în volum (de 6-7 ori mai mult decât ritmul pieţei), iar Salamurile fierte afumate au înregistrat creşteri de 15% – dublu faţă de piaţă şi am lansat cu succes şi Cârnaţii Sticks”.

Grupa salamurilor crude uscate de la Agricola Bacău a înregistrat cele mai mari creşteri în 2010, respectiv + 47% în volum, pe o piaţă care a scăzut cu câteva procente. Agricola Bacău deţine în 2010 o cotă de piaţă valorică de 11,7% în categoria crude uscate.

Sortimentul cu cea mai mare notorietate, Salamul de Sibiu Agricola Bacău, a avut în anul 2010 o evoluţie crescătoare de la lună la lună, consolidându-şi la final de an poziţia de lider în total segment Salam Sibiu comercializat pe piaţa din România (poziţie adjudecată în iunie 2009), cu o cotă de piaţă valorică de 42%, detaşat faţă de ceilalţi producători.

„Pentru anul 2011, ne-am planificat creşteri ale vânzărilor de 18%. Ne vom focusa în continuare pe Salamul de Sibiu şi grupa de crenvurşti, vom lansa câteva mezeluri crude uscate noi pentru HoReCa şi vitrinele asistate. Avem în vedere şi câteva investiţii absolut necesare – aproximativ 2 mil. lei – demararea unui proiect de extindere cu încă 3 tunele de afumare, pentru Salamul de Sibiu, pe care anul acesta ne-am propus să îl şi exportăm, în condiţiile în care se va ridica restricţia impusă de UE la carnea de porc.

De asemenea, intenţionăm să extindem cât mai mult, pe verticală, implementarea sistemului de management al performanţei, deoarece sistemul de motivare a angajaţilor îşi arată deja roadele”, a precizat Angelica Şmil.

*********

Despre Agricola Bacău

Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.

Agricola Bacău este caracterizată în primul rând prin diversitate, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

• carne de pui refrigerată şi congelată, în carcasă sau în piese tranşate, ambalată în atmosferă

controlată (sistem BDF), tăviţă cu folie stretch sau pungă personalizată;

• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate

• salamuri crude uscate

• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale

• ouă şi praf de ouă

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:

Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.

Agricola Bacău este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola Bacău a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din  România.

Anul trecut, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola Bacău pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.

În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat Puiul Fericit, crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: