Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– STIRIXIS isi deschide biroul din Bucuresti

Compania internationala STIRIXIS, care creeaza “spatii care vand”, isi extinde operatiunile si deschide biroul din Bucuresti, cu scopul de a contribui la evolutia industriilor locale de retail si HoReCa. STIRIXIS si-a inceput activitatea in urma cu 15 ani, iar in prezent ofera o gama completa de servicii, cu scopul de a sustine investitori institutionali si privati sa identifice concepte, sa creeze si sustina afaceri de succes.

Beneficiind de expertiza internationala, cu peste 350 de proiecte finalizate, STIRIXIS ofera consultanta investitorilor pe parcursul tuturor etapelor unui proiect:  de la studii privind cea mai buna utilizare a unei locatii, analize de piata si financiara, pana la crearea conceptului, managementul de proiect si consiliere pentru sustinerea profitului pe termen lung.

In prezent, STIRIXIS opereaza birouri in Atena si Bucuresti, sustinand investitii in dezvoltarea de proiecte pentru intreaga zona a Europei de sud-est.

“Credem ca anul acesta este momentul oportun sa intram pe piata din Romania, avand in vedere realitatile si potentialul local. Urmand boom-ul pietei din perioada 2005-2008 si caderea care a urmat pe fondul situatiei economice internationale, credem ca in Romania urmeaza anul acesta si in 2012 o noua perioada de dezvoltare, precauta dar sustinuta. Daca, in perioada trecuta, predictiile erau facute pe termen scurt, din consideratii strict financiare, credem ca, in acest moment, investitorii romani au inteles ca este necesara o privire de ansamblu, din punct de vedere strategic, financiar, creativ si functional, pentru a crea proiecte sustenabile pe termen lung, generatoare de profit si aliniate la parametrii mentionati. De aceea am venit acum in Romania. STIRIXIS are deja cateva proiecte in derulare atat in domeniile retail, cat si HoReCa, focalizate pe optimizarea parametrilor unor companii existente”, a declarat Alexander Athanassoulas, CEO  STIRIXIS.

Luna aceasta, STIRIXIS a lansat o analiza detaliata a pietei de retail din Bucuresti, privita din perspectiva  globala.

Potrivit STIRIXIS, tendintele de scurta durata evidentiaza o revitalizare a segmentului de retail dupa doi ani de stagnare, precum si o continua schimbare a dinamicii extinderii clientilor retaileri locali versus internationali. De asemenea, mall-urile si proiectele de mari dimensiuni se orienteaza catre adaptarea si personalizarea spatiilor, urmarind diferentierea in piata. In acelasi timp, potrivit analizei, se remarca aparitia unor concentrari de retail in spatiul stradal sau a unor concept-store-uri. Startul a fost dat deja de catre marii retaileri din sectorul de moda, mancare & bauturi sau divertisment, care au inceput sa iasa din spatiile din mall-uri si sa isi asigure prezenta in locatii din zonele centrale ale Capitalei, cu acces stradal si aproape de noduri de infrastructura publica.

“Credem ca, pe termen mediu, Bucurestiul va cunoaste o dezvoltare ampla a retailului in zone centrale precum Piata Victoriei, Calea Victoriei, Piata Romana, Universitate si centrul vechi din Bucuresti. Acest fapt se datoreaza traficului crescut (in special cel pietonal), infrastructurii publice bune si viitoarelor parcari publice anuntate. In plus, extinderea acestor facilitati va contribui si la o schimbare pozitiva a obiceiurilor de iesit ale bucurestenilor si a vietii de zi cu zi. Aceleasi tendinte le vom reintalni si pe arterele pietonale si in centrele din cele mai importante orase din tara, unde estimam o dezvoltare a facilitatilor de retail si HoReCa pe termen mediu”, a adaugat Athanassoulas.

Identificarea unui concept optim este cruciala pentru diferentierea unei afaceri si maximizarea profitului. Estimam aparitia in urmatorii ani a unui numar semnificativ de concepte noi, care vor aduce cu sine o imbunatatire a nivelului retail-ului si facilitatilor de divertisment, in special in zona centrala a orasului.

“Conceptul inseamna mai mult decat o idee inovatoare. Este perceptia, transformata printr-o abordare strategica, financiara si creativa, intr-un set de elemente menite sa produca maximum de profit”, a mai declarat Athanassoulas.

STIRIXIS este expertul in crearea de spatii care vand, compania avand o expertiza extinsa in domeniile de retail (magazine, mall-uri, supermarketuri), industria ospitalitatii (hoteluri, spa-uri), entertainment (restaurante, baruri, cafenele, parcuri acvatice), dar si spatii  de birouri.

Compania ofera servicii de la crearea conceptului comercial, pana la studii de design, de la project management, pana la optimizarea operatiunilor.

STIRIXIS a fost infiintata in anul 1996 iar in prezent are sedii in Atena si Bucuresti, de unde coordoneaza proiecte in intreaga zona de sud-est a Europei.

Postat în:Business, , , , , , ,

One Response

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,890 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: