Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– JYSK inaugurează primul magazin din Bucureşti, investiţie de un milion de euro

  • Cu o ofertă de peste 5.000 de articole, magazinul întins pe o suprafaţă de peste 1.600 de metri pătraţi din centrul comercial Militari Shopping Center isi va deschide porţile pe 7 aprilie.

  • JYSK România vizează deschiderea unui număr de 30-40 de magazine noi în următorii cinci ani, dintre care cel putin şapte în Bucureşti.

  • Compania a avut anul trecut încasări de peste 14,5 milioane de euro şi estimează o creştere de 10-12% pentru 2011.

JYSK România, retailerul danez de mobilier şi decoraţiuni interioare, anunţă deschiderea primului magazin din Capitală, în Militari Shopping Center, pe o suprafaţă de 1.600 de metri pătraţi. Cu o ofertă bogată de peste 5.000 de articole pentru casă, noul spaţiu vine în completarea reţelei de 13 magazine JYSK deschise în ţară începând cu 2007.

Investiţia în noul spaţiu comercial se ridică la un milion de euro, sumă destinată atât amenajării magazinului, cât şi stocului iniţial de marfă. De la intrarea pe piaţa locală, JYSK România a investit în total 10 milioane de euro în reţeaua formată în prezent din 13 magazine, adică în medie 750.000 de euro pentru fiecare spaţiu din ţară.

„Ne face plăcere să anunţăm deschiderea primului magazin din Bucureşti, după ce în ultimii patru ani ne-am concentrat pe principalele oraşe mari din ţară aşa încât să stabilim o prezenţă puternică în România înainte de a intra în competiţie pe piaţa dinamică şi aglomerată din Capitală”, a declarat Alexandru Bratu, Country Manager, JYSK România.

Primul magazin deschis în România în 2007 a fost la Oradea, astăzi singurul oraş unde compania operează două spaţii comerciale. Ulterior, reţeaua a fost extinsă cu câte un magazin în Arad, Baia Mare, Constanţa, Cluj, Deva, Galaţi, Piteşti, Satu Mare, Suceava, Târgu Mureş şi Timişoara. Pentru următorii cinci ani, JYSK România are în plan să continue strategia puternică de extindere de 30-40 de magazine noi, dintre care cel putin şapte în Bucureşti. Cu excepţia magazinului din Târgu Mureş şi a celui din Bucureşti, spaţiile JYSK sunt situate în incinta galeriilor comerciale ale hipermarketurilor Real şi au o suprafaţă medie de 1.500 de metri pătraţi.

Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 14,5 de milioane de euro. „Vânzările au crescut cu 14% faţă de 2009 pe fondul atragerii unui număr mai mare de clienţi, în condiţiile în care coşul de cumpărături s-a menţinut la un nivel constant”, a declarat Alexandru Bratu. În 2009, afacerile JYSK în România s-au cifrat la 12,8 de milioane de euro, iar rezultatul financiar a fost încheiat cu o pierdere netă de 2,4 de milioane de euro. Creşterea ponderii vânzărilor în segmentul de oferte la preţuri reduse, dar şi a costurilor cu transportul maritim sau a preţurilor producătorilor asiatici a afectat şi anul trecut profitabilitatea, însă JYSK speră să atingă pragul de profitabilitate poate chiar din acest an.

Pentru 2011 este estimată o nouă creştere a vânzărilor, cu aproximativ 10-12% până la cel puţin 16,5 de milioane de euro. Avansul va fi dat în cea mai mare parte de noile operaţiuni din Bucureşti, însă şi o bună parte din magazinele din ţară vor realiza independent o creştere a încasărilor faţă de anul anterior. „Ne aşteptăm pentru Capitală la vânzări duble pe metru pătrat faţă de media din ţară”, a declarat Alexandru Bratu, Country Manager, JYSK România.

Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de 2,35 de miliarde de euro. Grupul desfăşoară operaţiuni în 34 de ţări, prin aproximativ 1.750 de magazine, majoritatea în ţări europene, şi numără un total de aproape 16.000 de angajaţi.

Deţinut de danezul Lars Larsen, JYSK Group a implinit 32 de ani de existenţă, primul magazin fiind inaugurat pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, al doilea cel mai mare din ţară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare comercializează un spectru larg de mărfuri casnice la o calitate ridicată şi la cel mai redus preţ. Sub deviza „Totul pentru acasă”, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viaţa de zi cu zi, de la mobilă sau aparate de iluminat şi până la lenjerii de pat, perne, feţe de masă sau şerveţele.

JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primul magazin la Oradea, în sistem de franciză prin Nordic Investment Fund Retail. Reţeaua numără în prezent 14 magazine, cu tot cu cel deschis săptămâna aceasta în Bucureşti, la Arad, Baia Mare, Constanţa, Cluj, Deva, Galaţi, Oradea, Piteşti, Satu Mare, Suceava, Târgu-Mureş şi Timişoara.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia şi semnifică în limba daneză calităţi precum simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea.

Anunțuri

Din categoria:Business, , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: