Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri în 2010

Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane RON brut şi la 934 milioane RON net.

În anul 2010, Heineken România a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, în ciuda trendului descendent al pieţei de bere din România. Această performanţă demonstrează că strategia noastră pe termen lung de a ne concentra pe cota de piaţă în valoare dă rezultate, chiar şi în contextul unui an dificil din punct de vedere financiar şi economic, cum a fost anul 2010. Investiţiile permanente pe care le-am făcut în mărcile noastre, precum şi concentrarea asupra activelor de bază ale companiei ne-au permis să obţinem aceste rezultate. I

În plus, ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi prin revizuirea atentă a investiţiilor, prin programele de cost management şi prin managementul capitalului de lucru“, declară Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken România.

Mărcile noastre

În anul 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Creşterea se datorează în principal evouţiei mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi şi demonstrează că strategia companiei de a susţine şi de a investi în permanenţă în mărcile sale dă rezultate. Evoluţia generală a mărcilor Heineken România în anul 2010 a fost în linie cu aşteptările companiei.

Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi ale consumatorilor, începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa şi va vinde unele dintre cele mai cunoscute mărci internaţionale deţinute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken România se va extinde cu 8 mărci internaţionale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Murphy’s, Strongbow, Sol şi Desperados. Toate aceste mărci sunt deja disponibile pe piaţa din România prin intermediul unor importatori. În 2010, volumul total al acestor 8 mărci vândut pe piaţa din România a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken România.

Grupul Heineken are un portofoliu puternic format din mărci internaţionale apreciate în întreaga lume, parte dintre ele fiind deja disponibile şi pe piaţa din România prin intermediul unor companii importatoare. Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor şi consumatorilor noştri, anul acesta am decis să  aducem 8 dintre cele mai apreciate mărci internaţionale mai aproape de consumatorii români. În viitor, vom continua să investim în mărcile noastre şi să le dezvoltăm şi vom căuta în permanenţă cele mai bune căi de a răspunde cât mai bine exigenţelor clienţilor şi consumatorilor noştri“, declară Jan Derck van Karnebeek.

Agenda de Sustenabilitate – „Brewing a Better Future

În anul 2010, Heineken România a lansat componenta locală a programului “Brewing a Better Future”, care face parte din agenda globală de sustenabilitate a Heineken N.V.

Agenda de Sustenabilitate ‚Brewing a Better Future‘ constă într-o abordare integrată, care acoperă toate ariile noastre de activitate, cu obiective clare, stabilite la nivel global şi local. „Brewing a Better Future“ se întinde pe o perioadă de 10 ani, având la bază şi completând iniţiativele locale de sustenabilitate deja existente. În 2010 am continuat să investim în programele de sustenabilitate, în ciuda contextului economic, care nu a fost unul facil“, declară Jan Derck van Karnebeek.

În ceea ce priveşte societatea, Heineken România îşi menţine abordarea faţă de consumul responsabil. Berea este un produs natural care, dacă este consumat cu moderaţie, face parte dintr-un stil de viaţă modern şi este un important liant social. Pe lângă iniţiativele anterioare ale companiei de a promova consumul responsabil (platforma on-line de comunicare socială responsabilă www.consumaberilenoastreresponsabil.ro, menită să informeze şi să educe consumatorii cu privire la consumul responsabil), în 2010, Heineken România a continuat parteneriatul cu ALIAT, o organizaţie non-profit formată din specialişti în sănătate mintală şi i-a susţinut în dezvoltarea programului Alcohelp (www.alcohelp.ro), primul centru on-line din România pentru prevenţia şi tratamentul consumului abuziv de alcool.

Heineken România caută în permanenţă modalităţi prin care să contribuie în mod pozitiv asupra mediului înconjurător prin implementarea unor iniţiative menite să reducă consumul de energie şi de apă, emisiile de CO2 şi prin care să îmbunătăţească activităţile de reciclare şi managementul deşeurilor. Ca parte din ambiţia companiei de a deveni un berar verde, Heineken România a început să cumpere şi să plaseze în piaţă numai frigidere care folosesc 100% tehnologie „verde“, a căror eficienţă tehnică a fost testată şi dovedită. Aceste frigidere „verzi“ vor asigura un consum redus de energie şi o amprentă de carbon mai mică. În plus, Heineken România va continua să îşi optimizeze rutele de distribuţie.

Heineken România acordă o atenţie deosebită comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea. În viitor, compania va continua să investească şi va creşte investiţiile în comunităţile locale în care îşi desfăşoară activitatea, derulând programe relevante care răspund unor nevoi ale comunităţii.

Piaţa de bere din România

Conform Asociaţiei Berarii României, în 2010, piaţa de bere din România a scăzut cu aproximativ 3,5% faţă de 2009, fiind afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor. Recesiunea economică ce a afectat piaţa de bere din România a determinat unele schimbări în comportamentul de consum al românilor, unii dintre aceştia alegând să consume berea acasă în loc să iasă în oraş.

Previziuni pentru 2011

“Ţinând cont de situaţia economică înregistrată atât la nivel internaţional cât şi la nivel naţional, este dificil de prevăzut cum va evolua piaţa berii în 2011, aceasta depinzând de mai mulţi factori precum: evoluţia economiei naţionale,  încrederea românilor, puterea de cumpărare şi comportamentul de consum al acestora. Indiferent de context, noi gândim şi acţionăm pe termen lung: suntem în industria berii de peste 145 de ani. Suntem în România pentru a rămâne, pentru a investi în oamenii noştri, în compania şi în mărcile noastre. Obiectivul nostru pentru 2011 rămâne acelaşi: să construim mărci de valoare şi să le oferim consumatorilor noştri experienţe memorabile“, declară Jan Derck van Karnebeek.

Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume în ceea ce priveşte volumul. Heineken România face parte din grupul Heineken, care are o tradiţie de peste 145 de ani în industria producerii berii. În toată lumea, grupul Heineken îşi doreşte să construiască un portofoliu de mărci naţionale şi internaţionale puternice şi să le ofere consumatorilor produse de calitate şi experienţe memorabile. Heineken România are cel mai diversificat portofoliu de mărci: Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are 4 fabrici situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş şi 1.100 de angajaţi.

Postat în:Business, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,890 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: