Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Vânzările Metro în România au fost afectate de mediul economic dificil

Retailerul german Metro a raportat o creştere de 2,5% a vânzărilor în Europa de Est în primul trimestru, la 3,8 miliarde de euro, menţionând că în România încasările au fost afectate de condiţiile macroeconomice dificile. Numărul magazinelor Metro Cash & Carry a urcat de la 26 la 30 de unităţi, în primul trimestru.

Vânzările din Europa de Est ale Metro Cash & Carry au crescut cu 2,9%, la 2,5 miliarde de euro. Evaluate în monedă locală, încasările din regiune au avansat cu 1,8%, menţionează raportul. „În timp ce în România evoluţia vânzărilor a rămas afectată de condiţiile macroeconomice dificile, în Rusia încasările au înregistrat o creştere de două cifre, în termeni comparabili”, notează grupul german.

La nivel global, divizia Metro Cash & Carry a înregistrat în primul trimestru vânzări de 7,03 miliarde de euro, cu 1,1% mai mari decât în perioada similară din 2010. La nivel de grup, vânzările Metro au stagnat, în perioada analizată, la 15,5 miliarde de euro. Profitul net a avansat cu 7,6%, la 16 milioane de euro.

Postat în:Business, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,872 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: