Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Sun Plaza premiat din nou de industria de real estate

Sun Plaza, centrul comercial dominant din Sudul capitalei a fost desemnat “Centrul comercial al anului” (Shopping Center of the Year Large, over 60.000 sqm GLA) şi “Proiectul Anului 2010” (Overall Project of the Year) de specialiştii naţionali şi internaţionali din industrie, câştigând astfel ambele categorii la care a fost nominalizat.

Cele două premii au fost acordate investitorului centrului comercial, Sparkassen Immobilien AG, reprezentat de Friedrich Wacherning, membru al  board-ului – în cadrul Galei premiilor SEE Real Estate 2010, desfăşurată pe 19 mai la Bucureşti.

“Suntem deosebit de încântaţi că Sun Plaza este din nou recunoscut de specialiştii din real estate ca fiind lider în domeniu. Este a doua oară în ultimele şase luni când Sun Plaza primeşte titlu de Cel mai bun proiect din 2010, premiul anterior fiind acordat de o renumită publicaţie de real estate din Europa. Succesul Sun Plaza este reconfirmat nu doar de către public şi clienţi, ci şi de o comunitate de afaceri foarte competitivă”, a declarat Friedrich Wacherning, membru al board-ului, Sparkassen Immobilien AG, investitorul Sun Plaza.

30 de profesionişti din real estate au juriazat cele mai bune proiecte ale anului trecut, întregul proces desfăşurându-se sub atenta supraveghere a companiei               Ernst & Young.

„Premiul este cu atât mai valoros cu cât criteriile de jurizare au vizat succesul comercial, eficienţa dezvoltării proiectului şi design-ul. Un alt motiv de mândrie pentru Sun Plaza îl reprezintă şi plasarea în faţa unor alte centre comerciale din Croaţia şi Bulgaria”, a declarat Michael Richard, General Manager EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

SEE Real Estate Awards este organizată de Europaproperty, publisher european al mai multor publicaţii de specialitate. Gala reprezintă deja o tradiţie în industria de real estate, cu 6 ediţii până în prezent.

“Este practic a treia distincţie internaţională pentru Sun Plaza, după premiul anterior al industriei şi recordul Guinness din decembrie. Încă de la lansare, am dorit să demonstrăm că „Destinaţie de Senzaţie” este mai mult decât un slogan, şi anume esenţa Sun Plaza. Milioanele de vizitatori înregistraţi de la lansare confirmă înscrierea Sun Plaza pe harta celor mai mari atracţii de shopping şi entertainment din Bucureşti. Vom rămâne fideli scopului de a face fiecare moment trăit în Sun Plaza unul de senzaţie”, completează Michael Richard.

Anunțuri

Din categoria:Imobiliare, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: