Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– O companie romaneasca ii ajuta pe americani. Vezi cum!

Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, lansează la nivel mondial proiectul Zipongo, ce va revoluţiona obiceiurile de alimentaţie a milioane de utilizatori. Compania românească deţine o participaţie minoritară în cadrul acestui proiect, în urma unei investiţii în derulare, în valoare de 50.000 de euro. Alături de Zitec, în proiect au investit Founder Collective, instituţie condusă de Caterina Fake, co-fondatorul Flickr (cumpărat de Yahoo! in 2005), Dr. Neal Baer, producător al serialului ER (Spitalul de Urgenţă) şi Peter Dolan, fost CEO al gigantului farmaceutic Bristol Myers Squibb şi actual membru al Fundaţiei „Partnership for a Healty America”.

Proiectul Zipongo se adresează utilizatorilor din întreaga lume care îşi doresc un stil de viaţă echilibrat şi adoptarea unei diete sănătoase. Acesta cuprinde două aplicaţii online: Zipongo Healthy Deals şi Zipongo zLife precum şi variantele lor pentru telefoane mobile, disponibile atât pentru Android, cât şi pentru iPhone.

Site de reduceri la alimente sănătoase pentru americani

Zipongo Healthy Deals (http://www.zipongo.com) este un site de reduceri cu produse alimentare sănătoase. Aceasta este disponibil pentru moment doar în zona San Francisco – Silicon Valley – East Bay (California), urmând să fie extins în mai multe state.

Prin Zipongo.com se pot achiziţiona simultan oferte multiple disponibile în lanţul de magazine Andronico’s.

„Chiar dacă există foarte multe site-uri cu oferte speciale pentru cumpărături, Zipongo se diferenţiază puternic deoarece vizează strict produse alimentare sănătoase, cu scopul de a le face mai accesibile din punct de vedere al preţului şi, împreună cu celelalte instrumente şi integrări, să îmbunătăţească direct sănătatea şi forma fizică şi psihică a utilizatorilor”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO Zitec.

Aplicaţia mobilă creată de Zitec în cadrul acestui proiect permite achiziţionarea de produse direct de pe telefon şi utilizarea cupoanelor de reducere în magazin, fără a fi necesară tipărirea acestora.

„Zipongo ajută la găsirea celor mai gustoase şi echilibrate alimente sănătoase, cu economii de peste 50%. De asemenea, Zipongo oferă informaţii unice despre alimente, inclusiv atributele nutriţionale ale acestora şi detalii despre companiile producătoare”, a declarat fondatorul Zipongo, doctorul Jason Langheier.

Pentru primul an de la lansare, reprezentanţii Zipongo mizează pe atragerea a peste 100.000 de cumpărători din Statele Unite.

Aplicaţie pentru urmărirea consumului şi aportului de calorii

Proiectul Zipongo este mai mult decât un site de cumpărături în grup. Zipongo zLife (http://life.zipongo.com) oferă instrumente de urmărire online a consumului de calorii prin activităţi fizice, a aportului de calorii şi de nutrienţi, precum şi posibilitatea de integrare cu diverse dispozitive de urmărire a greutăţii, a calităţii somnului sau a activităţii zilnice. Arătând cum fiecare aliment influenţează aportul de fibre, zahăr, grăsimi saturate, proteine etc., Zipongo a creat o metodă foarte simplă pentru ca utilizatorii din întreaga lume să se concentreze pe alimentele bune şi să le evite pe cele dăunătoare sănătăţii.

În viitorul apropiat vor fi lansate noi funcţionalităţi Zipongo zLife pentru persoanele ce vor să îşi îmbunătăţească forma fizică şi care au nevoie de ajutor pentru asta. Spre exemplu, acesta va sugera idei de mese sănătoase şi planuri de dietă, ţinând cont de activităţile zilnice ale fiecărui utilizator, caracteristicile acestuia (preferinţe, alergii etc.) şi greutatea dorită, magazinele din apropiere şi reducerile la produsele sănătoase.

În dezvoltarea proiectului Zipongo este implicată o echipă Zitec formată din patru programatori la care se adaugă designeri şi testeri software, iar investiţia Zitec în acest proiect este de peste 50.000 de euro pentru 2011, din care jumătate a fost deja exercitată.

Zipongo nu este singurul start-up american în care compania românească deţine o participaţie. Zitec s-a implicat şi în compania Media Ventures, pentru care a lansat serviciul VideoPublishing.com, în calitate de investitor şi dezvoltator, asigurând finanţări totale de peste 350.000 de dolari în ultimii trei ani.

Anunțuri

Din categoria:IT&C, Lifestyle, , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: