Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Eponge Fashion Paris, Levi’s şi Fox au semnat cu Oradea Shopping City

Oradea Shopping City anunţă trei noi retailei care se alătură brandurilor de shopping din centrul comercial. Levis, Fox şi Eponge Fashion Paris sunt cele mai noi nume ale căror produse vor fi accesibile orădenilor începând cu această toamnă prin intermediul noului mall. În urma tranzacţiei intermediate de CB Richard Ellis România cei trei noi chiriaşi vor beneficia de spaţii însumând 1.700 mp.

“Noii retaileri de fashion cu care am semnat reconfirmă interesul brandurilor puternice pentru Oradea Shoping City şi implicit pentru oraşul Oradea. Formula eficientă de retaileri generează o ofertă variată şi atractivă de produse şi asigură un plus de atractivitate din perspectiva potenţialului de vizitatori şi a businessului care poate fi astfel generat. În plus, în portofoliul Oradea Shopping City orădenii vor găsi branduri prezente în premieră pe piaţa locală. Prin mixul de retail stabilit, care reuneşte deja nume precum Intersport, KFC, Kenvelo, Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Kitchen Shop, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean’s şi multe altele, Oradea Shopping City completează plusul de valoare adus de zona de divertisment cu cel de la capitolul retail”, a declarat Bogdan Jigman, director general Oradea Shopping City.

Oradea Shopping City are o suprafaţă totală de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt rezervaţi pentru retail, 6.000 mp pentru divertisment şi 2.000 mp sunt destinaţi zonei de food court. Noul centru comercial va integra cel mai mare şi mai modern spaţiu de divertisment indoor din Oradea. Acesta va include un cinematograf cu 6 săli digitale şi o capacitate de 960 de locuri,  o zonă de bowling echipată cu 8 piste, o zonă de biliard, un spaţiu de jocuri video, o zonă dedicată petrecerilor private şi spaţiu de joacă pentru copii.

Luiza Moraru, Head of Retail Department CB Richard Ellis România declară: “Este o perioadă foarte interesantă pentru dezvoltare, mai ales pentru retailerii de fashion. Există un interes foarte puternic pentru proiectele noi, dominante, cu un mix de chiriaşi corect, adaptat la zona de clienţi potenţiali. În Oradea Shopping City, Eponge, Fox si Levi’s se alătură unor nume importante şi completează excelent paleta oferită viitorilor consumatori.”

Postat în:Imobiliare, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,768 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: