Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– „Like a Bunny”, noul clip sexy al Andreei Balan

Andreea Balan a lansat cel ami nou videoclip pentru singel-ul „Like a Bunny”. Acesta a fost filmat, timp de o saptamana, in insula Creta.

Cantareata-dansatoare s-a simtit foarte bine la filmari fiind la a doua vizita pe insulele din Marea Mediterana – prima data a fost vara trecuta in insula Corfu pentru videoclipul Trippin’. „A fost cald asa ca eu si colegele mele am filmat in costume de baie si ne-am facut de cap cum am stiut mai bine! Like a Bunny inseamna distractie cu fete frumoase! :))”, spune Andreea pe site-ul personal, http://www.andreeab.ro.

Din categoria:Video, , , , ,

Lasă un răspuns

