Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Google il omagiaza astazi pe Freddie Mercury

Google il omagiaza pe Freddie Mercury, solistul trupei rock Queen. Acesta ar fi implinit astazi 65 de ani.

Noul logo al Google nu este doar o imagine statica, asa cum am fost obisnuiti, ci un scurt videoclip de animatie care prezinta imagini ce au la baza momente importante din viata artistului. Fundalul sonor este dat de melodia „Don’t Stop Me Now” din repertoriul Queen.

Mercury a murit pe data de 24 noiembrie 1991, la varsta de 45 de ani,la doar o zi dupa ce a facut publica boala de care suferea.

„In urma relatarilor din presa din ultimele doua saptamani, doresc sa confirm ca am fost testat seropozitiv si ca am SIDA. Am simtit ca este corect sa tin aceasta informatie doar pentru mine pana acum pentru a proteja intimitatea celor din jurul meu. Acum a venit timpul pentru ca prietenii si fanii mei din toata lumea sa afle adevarul si sper ca toata lumea se va alatura doctorilor mei in lupta acestei boli teribile. Intimitatea a fost mereu speciala pentru mine si sunt cunoscut pentru lipsa de interviuri. Va rog sa intelegeti ca aceasta politica va continua.”, a declarat, in data de 23 noiembrie, solistul trupei Queen.

Postat în:Altele, , ,

Lasă un răspuns

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,872 hits


gtop.ro

