Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– 77% din materialele despre Festivalul „George Enescu” au fost publicate intre 28 august – 10 octombrie

Festivalul International „George Enescu” din acest an, desfasurat intre 1-25 septembrie, a beneficiat de o vizibilitate marita, 77% (1.850) din materiale fiind publicate sau difuzate in perioada  28 august – 10 octombrie. La un nivel extins, intre 1 iunie si 20 octombrie, Festivalul a fost mediatizat in 2.400 de materiale, conform unui raport de monitorizare realizat de mediaTRUST Romania.

In perioada 28 august – 10 octombrie, in print au aparut 324 de materiale, dintre care 257 in publicatii nationale (ziarul Azi a avut cele mai multe aparitii, in numar de 35) si 67 in publicatii locale (Renasterea Banateana a inregistrat cele mai multe aparitii – 7).

Mediatizarea Festivalului in mediul online a fost una excelenta, intre 28 august si 10 octombrie fiind publicate in total 1.397 de materiale – 1.021 au aparut in online-ul traditional (Jurnalul.ro a avut 82 aparitii), 211 pe Facebook, 142 pe Twitter si 23 pe bloguri (Nastase.wordpress.com – 5 materiale).

Posturile de radio monitorizate au difuzat un total de 60 de stiri, prima pozitie fiind detinuta de Bucuresti FM, cu 23 de materiale, urmat de Radio Romania Actualitati (RRA), cu 17 materiale si Europa FM – 10 materiale.

Posturile TV monitorizate au difuzat un total de 69 de stiri sau reportaje despre Festivalul Enescu, prima pozitie fiind detinuta de TVR Info, cu 18 materiale. TVR 1 si Realitatea TV i-au urmat, cu cate 13 materiale.

Comparativ, intre 1 iunie si 20 octombrie, pe print au aparut 449 de materiale, din care 342 in publicatii nationale si 107 in publicatii locale, ziarele Azi si Renasterea Banateana fiind publicatiile cu numarul cel mai mare de aparitii despre festival – 42 si, respectiv, 10.

In plus, 1.815  materiale au fost publicate pe Internet –  1.249 au aparut in online-ul traditional, 376 pe Facebook, 164 pe Twitter si 26 pe bloguri. Amosnews.ro a fost site-ul care a publicat cele mai multe articole despre Festivalul „George Enescu”, 97 de materiale.

Pe zona de radio s-au difuzat 66 de stiri, Bucuresti FM avand 23 de materiale, RRA – 21 si Europa FM – 11. Posturile de televiziune au difuzat 70 de stiri, TVR Info fiind postul cu cele mai multe difuzari – 18.

„Ca urmare a parteneriatului media existent intre mediaTRUST Romania si Festivalul International „George Enescu”, cel mai important eveniment cultural al anului a beneficiat de o monitorizare a presei profesionista, care a acoperit toate mediile de difuzare: presa scrisa centrala, presa scrisa locala, online (inclusiv blog-uri, Twitter si Facebook), radio si TV”, a declarat Mihai Constantinescu, directorul Artexim, agentia de impresariat artistic care a organizat Festivalul „George Enescu”.

Stirea potrivit careia cea de-a XX-a editie a Festivalului International George Enescu se va desfasura in perioada 1-25 septembrie detine prima pozitie in topul celor mai mediatizate subiecte, cu 232 de aparitii in perioada 28 august – 10 octombrie, si cu 274 de aparitii intre 1 iunie – 20 octombrie.

Includerea festivalului de catre publicatia britanica The Independent in topul celor mai importante festivaluri de muzica clasica din Europa detine pozitia a doua in topul cantitativ al mediatizarii, cu 56 de aparitii in perioada 1 iunie – 20 octombrie.

De la inceputul lunii iunie si pana pe data de 20 octombrie, cel mai mediatizat partener a fost compania JTI, care a desfasurat in cadrul manifestarilor editiei a XX-a a Festivalului International George Enescu „Intalnirile JTI”, evenimente desfasurate in Bucuresti, Sibiu, Cluj Napoca si Timisoara. Compania a avut 19 aparitii in print si 66 in online (fara social media). Enel, unul dintre partenerii principali, detine pozitia a doua, cu 12 aparitii pe print si 23 in online, excluzand social media. Topul este incheiat de Dacia, masina oficiala a festivalului, cu 7 aparitii in presa scrisa si 24 in online, mai putin in social media.

Pentru realizarea raportului prezentat de mediaTRUST au fost monitorizate 210 publicatii centrale (numarul cuprinde si suplimentele acestora), 226 de publicatii locale, peste 1.000 de domenii de Internet, conturile publice de Twitter si Facebook, peste 170 de bloguri dintre cele mai active din Romania, 10 posturi de radio si 12 posturi TV.

Postat în:Altele, , ,

One Response

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,890 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: