Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Flanco mizeaza pe afaceri de 140 mil. euro in 2012

Flanco, cel mai apreciat lant de retail electro-IT, anunta ca, in primele 9 luni din 2011 a inregistrat o cifra de afaceri de 65 milioane euro si estimeaza pentru intregul an atingerea valorii de 110 de milioane euro, urmand ca in 2012 sa depaseasca pragul de 140 de milioane euro. Mai mult, cresterea afacerilor este una profitabila, in conditiile in care pentru anul 2011 compania estimeaza un profit net de 1 milion de euro.

Potrivit reprezentantilor Flanco, in primele 9 luni din 2011, fata de perioada similara din 2010, piata electroIT a crescut cu doar 6%. Astfel, mare parte din crestere a fost generata de Flanco, care a inregistrat o crestere a afacerilor cu 50% fata de primele 9 luni din 2010, in timp ce competitia a inregistrat o scadere a cifrei de afaceri cu circa 5% in aceeasi perioada, potrivit estimarilor companiei.

La nivelul cotei de piata, datorita campaniilor de marketing alternative, retailerul a inregistrat constant o cota de peste 11% in ultimele luni, tintind pentru finalul anului o cota record pentru companie, de 12%.

Succesul Flanco in cifre

Magazinele Flanco inregistreaza un numar de 1,3 milioane de clienti anual, care achizitioneaza in total un numar de 1,7 milioane de produse anual, valoarea medie a unei achizitii fiind de 400 de lei, inclusiv TVA.

In ceea ce priveste reteaua de magazine, la sfarsitul lui 2011 aceasta va numara 78 de magazine, in peste 50 de orase, cu o suprafata de vanzare totala de 42.000 mp. Structura retelei de magazine este adaptata nevoilor pietei, 77% dintre unitati situandu-se in galerii comerciale, fata de numai 23% in locatii stradale.

Compania are in prezent un numar de 800 angajati, 200 alaturandu-se echipei in 2011, atat la sediul central cat si in reteaua de magazine, odata cu extinderea acesteia.

Evolutie pietei

In primele 9 luni din 2011, fata de perioada similara din 2010, piata de retail electroIT a inregistrat o crestere totala de 6%. Cea mai buna evolutie a fost inregistrata de sectorul IT, cu o crestere de 16%, in timp ce sectorul de electronice a crescut cu 7%, cel de electrocasnice mici cu 5% iar cel de electrocasnice mari a stagnat.

Potrivit estimarilor Flanco, piata de retail electroIT va atinge valoarea de 1,1 mld. Euro in 2011, respectiv 1,25 mld euro in 2012. Pe termen lung, piata ar putea ajunge la 1,5 mld. Euro in 2013, respectiv 1,8 mld. Euro in 2014.

Postat în:IT&C, , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,701 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: