Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– TravelBiz: crestere de peste 20% pe segmentul corporate

In 2011 agentia de turism romaneasca TravelBiz a inregistrat o crestere de peste 20% a vanzarilor pe segmentul de turism corporate. Segmentul corporate are o pondere de 80% in totalul cifrei de afaceri a companiei,iar cel mai important segment de crestere a fost cel dedicat evenimentelor corporate, numarul acestora inregistrand un salt important in comparatie cu anul trecut.   

„Dupa o perioada destul de dificila din punct de vedere al vanzarilor pe segmentul corporate si in ciuda semnalelor pesimiste din piata ce preconizeaza o noua criza, in acest an am inregistrat o crestere peste asteptari pe acest tip de servicii. Un rol important in aceasta crestere l-au avut evenimente de diverse tipuri organizate pentru companiile care ne sunt clienti, dar si castigarea unor clienti noi, atat din mediul privat, cat si din cel public, printre care Teamzone, Fundatia „Inima pentru inima”, Bernard Brunhes International etc.” declara Simona Veteleanu, director general TravelBiz.

Desi s-a inregistrat o schimbare a tipului de cerinte pentru acest tip de evenimente si o relativa diminuare a bugetelor alocate, numarul total de evenimente a crescut. Schimbarea cea mai importanta este aceea ca in locul unor evenimente in locatii mai indepartate si cu o durata mai lunga, acum sunt preferate locatiile din apropierea Bucurestiului, iar durata medie s-a redus la 1-2 zile. Numarul de evenimente, insa, a crescut simtitor. Cu aceasta ocazie, am observat o revigorare a pietei de training, multe din aceste evenimente fiind organizate in scopul perfectionarii angajatilor.

S-a inregistrat, de asemenea, o crestere simtitoare a cererii de vouchere destinate recompensarii angajatilor sau partenerilor de afaceri, dar si pentru oferirea acestora ca premii la diverse promotii organizate de companiile respective.

“Din pacate, am inregistrat o scadere, insa, de 5-10% pe segmentul de turism individual, acolo unde panica asteptarii unei noi crize si efectele insecuritatii economice isi fac mai bine simtita prezenta. Tot mai multe persoane prefera sa isi amane sau anuleze vacantele sau sa se indrepte catre variantele foarte ieftine, eventual pe cont propriu, chiar daca aceasta varianta expune turistii la riscuri crescute” a continuat Simona Veteleanu.
„Astfel pentru pachetele de Revelion 2011, cererea a scazut cu 20%-25% comparativ cu anul trecut, atat pentru destinatii interne cat si externe. Dovada este faptul si ca unele locatii care in alti ani aveau locurile epuizate in momentul asta, acum inca mai fac promotii pentru ocuparea acestor locuri. Asteptam, insa, o crestere usoara a cererii pe ultima suta de metri, pentru ca in momentul asta multa lume sta in expectativa asteptand ofertele speciale last minute.”

“In schimb, vanzarile pentru vacantele de schi, mai ales pentru Austria si pentru prima jumatate a lunii ianuarie (care corespunde cu vacanta copiilor) au avut o crestere mai mare decat estimasem (minim 15-20%), in multe dintre statiunile austriece foarte populare (ex. Isghl, Solden) hotelurile fiind fully booked inca de acum mai mult de 3-4 saptamani. Se mai gasesc locuri in momentul asta in statiuni de genul: Rauris, Zell Am See si Kaprun (in ultimele 2, locurile fiind, insa, destul de putine) sau altele mai putin cunoscute. Pe langa Austria, cautate pentru vacantele de schi de anul viitor mai sunt Bulgaria si Slovacia.”

“Pentru  2012 suntem optimisti, estimand o crestere de minim 10%, desi semnalele contradictorii din piata fac dificila o prognoza exacta. Consideram ca accentul principal se va pune in contiuare pe pret, vor fi cautate cu precadere early-booking-urile si last-minut-urile, precum si ofertele de apartamente self-catering. De asemenea, credem ca pe segmentul low de piata va continua “vanatoarea” de cupoane si vouchere cu oferte reduse, desi de multe ori aceste oferte nu sunt asa cum par a fi la prima vedere, numeroase fiind cazurile cand ofertei initiale i se adauga ulterior diferite costuri ascunse in prima faza sau raportul calitate-pret fiind departe a fi de multumitor.”  a incheiat Simona Veteleanu

Postat în:Turism, , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,890 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: