Stiri pe blog

Un alt blog de stiri

– Flanco lansează Black Week, țintind triplarea vânzărilor

După succesul Black Friday din noiembrie 2011, Flanco lansează în martie campania Black Week,  cu reduceri de până la 50% pentru peste 2.000 de produse.

Flanco anunţă lansarea campaniei Black Week, desfășurată în perioada 22-27 martie 2012, ce va oferi, în toată rețeaua de magazine din țară, reduceri de până la 50% la peste 2.000 de produse din gamă.

De asemenea, toate produsele disponibile în rețeaua Flanco și care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse între 3 și 10%. Inițiativa organizării Black Week vine pe fondul succesului deosebit înregistrat de Black Friday în noiembrie 2011.

“Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie inedită de marketing, prima inițiativă de acest fel pe piața românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preț, în vederea stimulării apetitului de consum al clienților, într-o perioadă care nu este în mod tradițional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziții dinaintea Sărbătorilor de Paști.” declară Violeta Luca, Marketing Director Flanco.

Flanco estimează că Black Week va tripla încasările unei săptămâni obișnuite, valoarea vânzărilor înregistrate în perioada 22-27 martie urmând a se ridica la 35 milioane lei. Flanco estimează că traficul în magazine pe perioada promoției va fi de 450.000 de vizitatori.

“Black Friday în 2011 a fost un eveniment cu succes foarte mare la public, care a facilitat pentru clienții noștri achiziția echipamentelor electroIT mult dorite în cele mai avantajoase condiții de preț.  În România, necesitatea înnoirii dotărilor electrocasnice este una ridicată, iar prin evenimentul de shopping Black Week dorim să oferim soluțiile cele mai atractive pentru a contribui la creșterea calității vieții românilor.” a mai declarat Violeta Luca, Marketing Director Flanco.

Potrivit reprezentanților Flanco, într-o lună obișnuită din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se află în promoție, fenomen care s-a amplificat în contextul economic dificil al ultimilor ani.

În ceea ce privește categoriile de produse care vor înregistra cele mai bune vânzări în cadrul Black Week, Flanco estimează că vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, mașinile de spălat, combinele frigorifice, aparatele foto și aspiratoarele.

Postat în:Altele, , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

RSS ZF

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Capital

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

RSS Realitatea

  • A apărut o eroare, probabil feed-ul s-a stricat. Încearcă mai târziu.

Blog Stats

  • 917,701 hits


gtop.ro

%d blogeri au apreciat asta: